MijnKPN app werkt niet goed

  • 10 February 2019
  • 5 reacties
  • 689 keer bekeken

Paar keer opnieuw app geinstalllerd en werkt nog steeds niet. Krijg niet te zien wat Mn verbruik is.

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Johnrdam, welkom! Als je inlogt via de browser, kan je je verbruik dan wel inzien? Zo ja, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en 06-nummer? Zo nee, kan je dan je nummer eens opnieuw koppelen in je MijnKPN account? Ik ben benieuwd of het dan wel werkt.
Hallo Marcia. Niets werkt app verwijderd en opnieuw ingelogd werkt nog niet. Ook op iPad opnieuw gedaan en kan wel inzien in mijn profiel maar verbruik krijg ik alleen maar kale balkjes te zien. Werkt dus niet
Reputatie 7
Badge +30
Wil je dan je forumprofiel aanvullen met je gegevens, zoals ik hierboven aangaf? Dan kan ik je gegevens erbij halen om te kijken wat er mis gaat. Je geeft aan dat je het op de iPad ook geprobeerd hebt. Was dat dan ook de app of de browser? Ik wil heel graag weten of het in de browser, dus zonder app, wel werkt.
Reputatie 7
Badge +30
Bedankt voor het aanvullen van je gegevens! Kan je een printscreen sturen van dat wat je via de browser, en dus niét de app, ziet? Ik zie niet meteen iets vreemds namelijk.
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd, is het inmiddels opgelost? Als ik nog iets voor je kan doen, hoor ik het graag.