Beantwoord

Pakket koppelen in MijnKPN lukt niet

  • 24 March 2021
  • 3 reacties
  • 105 keer bekeken

kan ook in mijn kpn thuis niet koppelen. kan niet op tv via de zwarte box. Geen zenderpakketten te vinden. Kan niet via de computer en ook niet via de kpn app. Zie alleen onze mobiele contracten en niet die van thuis. Vervelend als je af en toe zenderpakketten wilt aan of uit zetten. Ideaal die ex telfort klanten waar het net niet goed geregeld is.

gr.

icon

Beste antwoord door selat 25 March 2021, 21:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7

Welkom bij ons op het forum @selat. Dat je een oud-Telfort klant bent maakt niet uit, in MijnKPN kan je dat abonnement gewoon koppelen en alles inzien. Als je het abonnement nu niet ziet als je bent ingelogd kan je (na inloggen) naar de Product pagina gaan. Zie je jouw abonnement er dan wel bij staan? Als dat niet zo is kan je het op die pagina ook meteen toevoegen, zodat je het kunt beheren.

Het is me niet duidelijk wat je precies bedoelt met tv op de zwarte box, kan je toelichten wat je daarmee bedoelt?

Hallo, Heb het kunnen oplossen met een kpn medewerkster. Het kromme is dat zodra je wilt koppelen zodat je alles kan zien wat je hebt aan pakketten etc. Je moet invullen bij het menu koppelen dat je geen KPN internet en tv hebt waarna er word gevraagd om je klantnummer , postcode en huis nr. daarna kun je wel koppelen en zie je al de contracten, gegevens en zenderpakketten. Heel krom maar zo werkt het binnen het menu koppelen in mijn KPN. In dit geval zag ik alleen onze mobiele contracten en wilde daar tv en internet van thuis bij koppelen. Gr.  

Reputatie 7

Gelukkig is het nu gelukt om het te koppelen via die andere weg, ik kan me voorstellen dat het niet logisch voelde op die manier. Niet alle Telfort aansluitingen zijn technisch al overgezet naar KPN, waardoor dit nu nog anders ging. 
Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.