Vraag

4K activeren op pakket

  • 14 December 2020
  • 6 reacties
  • 71 keer bekeken

Heb 4K tv en begrijp dat er nu ook 4K decoders zijn.

Heb via MijnKPN geprobeerd mijn abbonement aan te passen naar 4K, maar ik kom er niet uit.

Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit moet doen.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7

Wat voor een aansluiting heb je, VDSL of glasvezel en wat is de snelheid van jouw aansluiting?

Heb glasvezel, snelheid weet ik niet.

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u al een Hussel abonnement? Regel dat eerst dan.

Oke, ben totaal niet thuis in al die dingen, kan denk ik beter naar een KPN winkel gaan en daar alles laten regelen.

Reputatie 7
Badge +24

Hou er maar rekening mee dat het duurder word.

Heeft (en gebruikt) u nu "gratis" Spotify? Of maakt u gebruik van FOX Sports? Hou daar rekening mee.

Reputatie 4
Badge +5

Hoi @Okitrooy, welkom op het forum!  Bij onze oude pakketten bieden we inderdaad geen 4K aan. Je zal hiervoor moeten verlengen naar een Hussel pakket. Je kunt hier kijken voor meer informatie m.b.t. 4K. Echter worden nog niet alle TV zenders in 4K uitgezonden. Dit zijn er 4. Daarnaast is er een aanbod films en series. Als je Netflix wil kijken, worden voornamelijk Netflix Originals in 4K aangeboden. Je hebt hier wel een speciaal Netflix-abonnement voor nodig. Mocht je dit willen, wil je dan het pakket wat je nu hebt behouden? Dus alleen het 4k pakket / tuners toevoegen? Dan zou ik even voor je kunnen kijken waar we op uit komen.