Vraag

4K zender op KPN TV+

  • 17 September 2023
  • 5 reacties
  • 119 keer bekeken

Reputatie 3
Badge

Ik heb sinds deze week een nieuwe ontvanger van KPN TV+ in gebruik. Nu had ik altijd het 4K pakket en gebruikte ik deze vooral voor het ESPN UHD kanaal. nu blijkt dat ik deze zender niet meer heb, maar ik kan ook geen 4K pakket meer aanzetten lijkt het.

Kan je geen 4K zenders bekijken bij deze nieuwe ontvanger? 🤷‍♂️


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Hermanus ,

Je kunt wel degelijk het 4K-pakket bekijken via de nieuwe ontvanger. Staan de zenders vanaf 691 niet verborgen? 

En wat betreft het aanzetten/uitzetten van een pakket. Dat staat hier beschreven: 

 

Reputatie 3
Badge

Hallo @Hermanus ,

Je kunt wel degelijk het 4K-pakket bekijken via de nieuwe ontvanger. Staan de zenders vanaf 691 niet verborgen? 

En wat betreft het aanzetten/uitzetten van een pakket. Dat staat hier beschreven: 

 

Bedankt voor het antwoord! 
Ik weet wel hoe ik een zenderpakket aan of uit moet zetten maar het 4K pakket is helemaal niet zichtbaar bij mij. 
En zenders verbergen kan niet bij deze ontvanger, je kan alleen erotiek aan/uit zetten maar geen specifieke zenders. Het gaat om de DIW7022 ontvanger.

Reputatie 7

Ik heb zo'n vermoeden dat de 4K zenders ook alleen in multicast mode beschikbaar zullen zijn en ik vraag me zelfs af of uitgesteld kijken (terugkijken uit de gids en opnames) voor de 4K zenders wel beschikbaar is..

Reputatie 3
Badge

Ik heb best wel een beetje spijt van deze nieuwe ontvanger.

Beeld hapert regelmatig (omdat het steeds verspringt van dolby vision naar ‘gewoon’, geluid loopt regelmatig achter, 4K zenders zijn foetsie. Hebben jullie die problemen niet?

Reputatie 7
Badge +13

Heb je het 4K pakket nog weten aan te krijgen Herman? Als ik nog iets voor je kan doen laat het dan weten!