Vraag

(500-REF-401) foutcode bij itvonline op de laptop (wifi)

  • 18 April 2020
  • 9 reacties
  • 194 keer bekeken

(500-REF-401)  is de foutcode op de Dell laptop, direct naast de PC. De laptop staat op WiFi. De PC op een kabel uit dezelfde glasvezelbox en router. Toch deze foutcode en géén beeld op de Dell, maar wel op de PC. HOEZO ????

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag @RedRobbie, welkom op het forum!
Dat is wel merkwaardig inderdaad!
Als je de laptop met een kabel op je experiabox aansluit, krijg je dan dezelfde foutmelding?
Heb je dit met verschillende browsers getest?
Gebruik je op je laptop heel toevallig iets van een VPN?

Reputatie 7
Badge +24

Waar ziet u die foutmelding? Bij de KPN online TV app ofzo? "geen beeld", dat klinkt als of u wat af wilt spelen. Of tv wilt kijken. Maar het is wel een beetje vaag. Beetje heel erg zelfs...

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @RedRobbie, heb je inmiddels al een oorzaak of oplossing gevonden?

Reputatie 7
Badge +20

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het gelukt is.  Anders weet je ons te vinden!

THOMAS
Nee, mét of zonder kabel , het geeft géén oplosssing. Ik heb ITV op de Phone via de APP en het heeft altijd gewerkt op de laptop ook, maar is niet meer werkzaam sinds de glasvezel-router vervangen is bij een defect 4 maanden geleden.  Ik  heb een tweede WiFi kanaal aangemaakt, maar ook daar geen soelaas.


(500-REF-401)  is de foutcode op de Dell laptop, direct naast de PC. De laptop staat op WiFi. De PC op een kabel uit dezelfde glasvezelbox en router. Toch deze foutcode en géén beeld op de Dell, maar wel op de PC. HOEZO ????

*Admin: samengevoegd met je bestaande topic.

Ik heb een tweede WiFi kanaal aangemaakt, maar ook daarop niet. 4 maanden geleden is de glasvezelbox vervangen bij een storing en sindsdien is de Laptop Dell niet meer geschikt voor ITV.  Op de Phone's met WiFi doet ITV het prima. Op de PC prima. Maar de WiFi Laptop NIET

Het is best moeilijk met KPN comuniceren over KPN producten. Wat ze in de consumentenmarkt een modem noemen, noemen ze in de zakelijke markt een router. Altijd lekker als je eens wat uit wilt zoeken zonder een helpdesk. Maar voor techneuten is het gewoon een router met ingebouwd modem en wifi. 

Weet je zeker dat je op je Laptop een nieuwe Wifi verbinding hebt gemaakt.

De Experiabox router moet zich zelf kenbaar maken op je laptop. Bij W7 en later rechtsonderop bij Network en Internet settings. Het enige dat je moet is je router uitkiezen en dan WPA code intoetsen die tegenwoordig onderop de router staat. Voor een bekabelde aansluiting hoeft dit niet. 

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @RedRobbie, dat is wel merkwaardig inderdaad.
Werkt het wel via je eerste wifi kanaal? Heb je ook de mogelijkheid je laptop met een kabel op de experiabox aan te sluiten?
Zou je ook kunnen toelichten wat je bedoelt met je tweede wifikanaal en hoe je dit in hebt gesteld?

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @RedRobbie, ik heb niets meer van je gehoord. Is het nog gelukt een oplossing te vinden?