Vraag

Afstandsbediening geluid hard/zacht werkt niet

  • 13 December 2020
  • 6 reacties
  • 729 keer bekeken

Ik heb de afstandsbediening gekoppeld maar de knoppen hard/zacht geluid werken niet.

Wat doe ik niet goed. Heeft iemand een idee?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Jojo71 

 

Verkeerde code of onjuiste procedure waarschijnlijk, heb je deze handleiding koppelen afstandsbediening  gevolgd?

Mocht het daarmee niet lukken, welke afstandsbediening heb je van de 6 uit de bovenstaande link en wat is het merk en typenummer van je TV?

 

De genoemde handleiding heb ik gevolgd.

Afstandsbediening rechtsboven geklikt, versie D3, Samsung, 307 gevolgd.

TV gaat daarna met afstandsbediening aan alleen geluid reageert niet, rest doet het wel.

Reputatie 7
Badge +18

Ik mis het typenummer nog, dat is wat ze op de website modelnummer noemen.

Maar die heb je neem ik aan ingevuld en komt er dan alleen code 307 te staan?

Dan zou dit toch zeker moeten werken met een D3:

Als je nog meer codes te zien krijgt voor jouw TV kan je die ook nog proberen.

Reputatie 7
Badge +10

Hey @Jojo71, welkom op het forum!

Wat onhandig dat de volumeknop van de afstandsbediening niet werkt. Dit betekent over het algemeen wel dat er bij het koppelen van de afstandsbediening iets niet helemaal goed is gegaan. Is het met de tip van @GeSp inmiddels gelukt?

Nee nog niet. Contact gehad met KPN wordt nieuwe afstandsbediening gestuurd. Dan zullen we kijken of het gaat lukken…. wordt misschien vervolgd …. of niet. Laten we het laatste hopen

Reputatie 7
Badge +10

@Jojo71  Ik hoop inderdaad dat het niet vervolgd wordt en dat de nieuwe afstandsbediening wel werkt. Mocht ik niets meer van je horen, dan wens ik je alvast fijne feestdagen. Stay safe! :christmas_tree: