Vraag

Antena 3

  • 8 May 2019
  • 7 reacties
  • 1143 keer bekeken

Ik ben heel lang en een tevreden klant van KPN, geweest.
Maar vanaf ik hoorde dat de enige zender per 1 juni niet op Tv komt ben zo boos het is Atena 3
Ik bedoeld vraag eens de klanten! Er zijn zoveel Duitse Italiaanse Belgise zender Arabische jeetje
de enigste Spaanse en een hele goede zender ik denk om toch weg te gaan van KPN ik ben een klant met complete pakket🤬en teleurgesteld

grtjes fam Bennett

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Jeetje jammer
Hoi. Voor deze Spaanse zender kun je over naar T-Mobile. Die hebben 'm in het pakket "internationaal".
Je hóeft 'm dus niet kwijt te raken.
Ok dankje Peter
Reputatie 7
Badge +16
Maar T-Mobile is geen onderdeel van KPN dus zal je moeten overstappen.
Je kunt ook overwegen om naast KPN een schotel te nemen, daar zijn sowieso gratis Spaanse zenders.
Op de site https://www.antena3.com/ is een livestream beschikbaar.
Ik sluit me aan bij de vraagsteller: KPN geeft heeft veel ruimte aan andere buitenlandse zenders maar er is geen ruimte voor één spaanse zender. Onbegrijpelijke actie van KPN. Hoewel ik ook jarenlang een tvereden klant ben van KPN ga ik me nog toch maar eens orienteren op een andere provider.
Ik sluit me aan bij de vraagsteller: KPN geeft heeft veel ruimte aan andere buitenlandse zenders

Valt best tegen: Papiamento, Arabisch, Turks, Duits, en Hindi, heel veel Amerikaans en Engels, maar van Frankrijk en Italie maar 1 en daarna niets van andere niet Nederlands sprekend EU landen. En wat ze van Frankrijk leveren is echt iets waar waarschijnlijk niemand buiten Frankrijk interesse in heeft.
Reputatie 7
Badge +28

Sinds twee dagen worden de Spaanse zenders TVE Internacional en Canal 24 Horas in HD FTA (= gratis) uitgezonden via de Hot Bird satelliet. 

Dit geeft KPN een mogelijkheid om deze zenders in de toekomst (komende zomer?) ook in HD door te geven.  

Jaarlijks bekijkt KPN in de periode juni/juli het zenderaanbod en voert dan wijzigingen uit. De keuzes zijn afhankelijk van populariteit van een zender en uiteraard de te maken kosten.