Vraag

Arris TV-ontvanger loopt dagelijks vast

  • 19 May 2024
  • 6 reacties
  • 59 keer bekeken

Ik heb een Arris ontvanger die ik momenteel dagelijks moet herstarten door de stroom er af te halen.

Met name bij gebruik van tv apps (Videoland opvallend vaak!) moet ik de ontvanger van de stroom halen om deze te herstarten.

Is hier een structurele oplossing voor, want het geeft veel irritatie..


6 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Welke decoder heeft u ik heb de Arris 4k 5202. ik heb hier     geen last  van werk perfect .misschien een Reset gegeven frisse Reset 

Hi, bedankt voor de reactie. Ik heb een Arris VIP5202 ontvanger staan

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Kaater, welkom op onze community. Had je ook al een frisse start geprobeerd? Als dat het niet oplost ben ik wel benieuwd waar je precies tegenaan loopt waarom je moet herstarten. Wat werkt er niet goed?

Reputatie 5
Badge +5

Dit is al vaker gemeld hier, als je veel gebruik maakt van de apps gaat het fout. Vooral als je snel wil schakelen tussen de apps. 

Als je serie op Videoland af is, Videoland afsluit en daarna meteen Netflix wil opstarten heb je pech, loopt de ontvanger idd vast, stroom eraf is dan de enige oplossing.

Resetten of frisse start heeft hier en bij mijn ouders niet geholpen. 

Lijkt een geheugen dingetje te zijn.

https://forum.kpn.com/kpn-tv-11/problemen-met-apps-netflix-videoland-en-npo-613993

 

Frisse start heeft helaas bij mij niet geholpen. Op dit moment moet ik dagelijks de ontvanger herstarten bij gebruik Videoland.

Jammer dat dit probleem ontstaat doordat je gebruik maakt van apps, wat toch geen probleem zou moeten zijn?

Kan KPN dit structureel oplossen door bijvoorbeeld de ontvanger te vervangen?

Mijn moeder heeft onlangs een totaal andere ontvanger gekregen namelijk.

Reputatie 7
Badge +20

Je kunt hierover altijd even met ons bellen op 0800-0402 @Kaater, dan kijken mijn collega's even mee

Reageer