Vraag

Beeld en geluid lopen niet synchroon op mijn tablet

  • 5 June 2024
  • 6 reacties
  • 34 keer bekeken

Sinds ik twee dagen geleden de kpn tv+ gepuched kreeg op mijn tablet is opnames kijken een ramp...  Beeld en geluid zitten een seconde naast elkaar.

Herstarten tablet, herinstallatie van de app modem reset, 2.4 ghz ipv 5 GHz wifi, niets helpt.

Iemand ideeën?


6 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Ik-dom Yong. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat er problemen zijn tijdens het terugkijken van een opname in de app. Gebeurd dit ook wanneer je kijkt via tv.kpn.com of op een ander apparaat? 

Hoi Vikash,

Op mijn telefoon lijkt het geen probleem (maar dat scherm is nogal mini, krijgt hoofdpijn van kijken naar bewegende beelden op dat ding)

Andere apparaten gebruik ik niet.

Reputatie 7
Badge +21

@Ik-dom Yong Wat vreemd dat dit alleen maar op jouw tablet gebeurd. Heb je nog getest of het via tv.kpn.com wel goed werkt op jouw tablet?

Via browser werk het een stukje beter. Maar... Ik lees op dit forum veel meer problemen met Android, zowel mobiel als met set top box. 

Gewoon de shit slecht getest over de muur geflikkerd? (Pardon my French) maar sinds ik over gezet ben naar " techniek van KPN" heb ik regelmatig gedoe. Hoewel volle dochter van kpn, was XS4ALL veel stabieler en werkte eigenlijk altijd probleemloos (klant sinds 1993)

 

Reputatie 7
Badge +21

@Ik-dom Yong Ik begrijp dat je hiervan baalt en dat je graag weer op jouw tablet tv wil kijken. Wanneer je met onze klantenservice (0800 0402) belt kunnen mijn collega's dit intern doorzetten naar de juiste afdeling om verder te laten onderzoeken. Ik hoop dat het probleem zo snel mogelijk wordt verholpen zodat je weer kan kijken op jouw tablet. 

Wacht effe....  Ik ben aan het chatten met een KPN medewerker, die mij na bijna een week(!) doodleuk zegt bel de klantenservice maar?  Heb je die ooit zelf gebeld? Nou, ik een keer....  Die volgen, niet gehinderd door enige kennis gewoon een bel script, probeer ze eens te vragen wat de juiste SIP-instelling voor VOIP is, succes.... voor zulke service ga ik geen uur voor aan de telefoon hangen. 

Dan maar geen tv op tablet. 

Reageer