Beantwoord

Betreft code voor de philips tv

  • 10 August 2020
  • 10 reacties
  • 3422 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +4

Goedemiddag Forum,

Wie kan mij antwoorden hoe ik op de Kpn afstandbediening  (D3 ) de code kan instellen om op mijn onderstaande  merk tv tv externe luidsprekers te doen aansluiten, zodat het dan via de KPN AB bediend kan worden., i.p.v van de philips AB. dat is een hele omweg.

Betreft : philips 37pfl 5604H12

icon

Beste antwoord door PeterG 10 August 2020, 13:21

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @ronald58, lukt het hiermee ?

Wellicht kom je ook in aanmerking voor een nieuwer model. 

Welke tv ontvanger heb je?

Vul anders alvast je forumprofiel in voor de KPN moderators. 

Reputatie 5
Badge +4

Hoi Anneke-Anna

Bedankt voor je antwoord,

Ik weet niet of het daar aanligt daar ik Arris 2952 als ontvangers heb.

of zijn er weer nieuwere?

En zo ja kan ik die dan gewoon krijgen, omruilen of moet dat betaald worden?.

Als het goed is heb ik op het Kpn forum profiel aangegeven welke ontvanger ik heb.

 

Het type ontvanger heeft niets met wel of niet bedienen van een tv te maken.

Met dat type Philips moet code 525 gewoon werken met de ab D3. Op de tv kan je dan aan/uit, volume en ingang bedienen. Overig via de Arris 2952.

Stappen.

Druk 5 seconden op [stop], tot het rode lampje rechtsboven 2 keer knippert.

Voer de bovenstaande tv-code in met de afstandsbediening. Het rode lampje knippert ter bevestiging 2 keer.

 

shortlink: kpn.com/afstandsbediening .

Reputatie 5
Badge +4

Dank je wel Peter.

Ik ga het vanavond  of morgen gelijk proberen met die code , en kom er op terug bij je 

Zit nu op mijn werk ( vitaal beroep)

Reputatie 7
Badge +10

Hoi Anneke-Anna

Bedankt voor je antwoord,

Ik weet niet of het daar aanligt daar ik Arris 2952 als ontvangers heb.

of zijn er weer nieuwere?

En zo ja kan ik die dan gewoon krijgen, omruilen of moet dat betaald worden?.

Als het goed is heb ik op het Kpn forum profiel aangegeven welke ontvanger ik heb.

 


Ik had het verkeerd gelezen, sorry! Ik dacht dat de ab het helemaal niet deed. 
De uitleg van Peter moet het helemaal mee lukken. :-) 

Reputatie 5
Badge +4

Hoi Peter,

 

Ik heb vanmorgen de code geprobeerd zoals jij heb geadviseerd, maar hij pakte niet met 525

 

Of moet ik het hele traject afmaken?

 

Heb je nog meer codes om te proberen voor mijn type Philips .....

Reputatie 5
Badge +4

Geeft niet:wink: , Anneke-Anna 

 

Groet ronald 58 

Euh, welk héle traject? Het zijn de stappen die ik vermeld heb. STOP ingedrukt houden totdat ledje knippert; 525 invoeren; ledje knippert en klaar.

Alleen TV aan/uit en volume wordt ondersteund op dat type Philips! Ingangskeuze kun je alleen doen met de Philips afstandsbediening! (ingangskeuze heb ik met geen enkele code voor elkaar gekregen met D3/Philips TV.)

Er zijn voor Philips meer codes voor afstandsbediening D3. Maar heb het overal en altijd met 525 af kunnen doen bij derden (en mezelf).

Alle Philipscodes voor de D3:

Zoek ze hier even op. Het zijn er totaal 50 en van die site is het niet te copy/pasten hier naar toe. Je begrijpt… die ga ik niet allemaal overtypen.
kpn.com/afstandsbediening .

Reputatie 5
Badge +4

Hoi Peter,

Ik denk dat het probleem geweest is dat de arris v 2952 defect was, had opeens  blokjes  daar ik met kpn contact gehad heb en die buitenshuis even een paar controles had gedaan ,  en nu vandaag een HBM 2260 V 2 ontvangen heb.

 

Weet je ook ofdat dit een goede en de nieuwere is, dan de arris 2952 

Wellicht zal de code 525 dan wel pakken:neutral_face:

 

 

 

Nogmaals. De code voor de tv heeft geen relatie tot de gebruikte ontvanger of storing daarvan.

Code 525 moet het mijns inziens gewoon doen met afstandsbediening D3 (zie foto in mijn eerdere bericht).
Mijn 32 PFL5507/H12 doet het daar gewoon mee. Met de andere codes werkt het bij de mijne niet.

Je kunt m.b.t. de TV dan aan/uit en volume bedienen. Ingangskeuze (source) wordt niet ondersteund. Maar daar heb je de afst.bed. van de tv zelf voor...

Reageer