Beantwoord

Bij aanpassen volume heb ik ineens een stem die volumeniveau opnoemt

  • 30 May 2024
  • 10 reacties
  • 59 keer bekeken

Als ik het geluid harder of zachter zet hoor ik plotseling een stem die zegt: volume 10 of volume 11 heel irritant, hoe zet ik dit uit? 

Ik heb al in de instellingen gezocht kan het niet vinden.

Talkback staat uit

icon

Beste antwoord door Noordzee 30 May 2024, 16:53

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Jos Tersteeg .

Kijk eens in het menu van jouw TV. 

Mogelijk staat "Audio begeleiding" aan op de TV.

De audiobegeleiding staat inderdaad aan,maar krijg deze niet uitgezet.Het lukt me niet om in dat programma te komen.

Reputatie 7
Badge +28

De audiobegeleiding staat inderdaad aan,maar krijg deze niet uitgezet.Het lukt me niet om in dat programma te komen.

OK, dat is toch echt iets van jouw TV. Daar kan KPN verder niets aan doen. 

Maar staat het niet in de gebruiksaanwijzing?  

Welk type TV heb jij? 

Lg 2023 oled evo

Kan ik de modem opnieuw starten?

Reputatie 7
Badge +28

Probeer dit eens

  1. Zet de tv aan en druk op de knop [Instellingen] op de afstandsbediening van uw tv. Selecteer [Alle instellingen] in het menu [Instellingen].
  2. Selecteer [Audiobegeleiding] in [Toegankelijkheid].
  3. Zet Aan op [Uit] in [Audiobegeleiding].

Of uitgebreider:

Stembegeleiding op LG TV uitschakelen
De procedure om het uit te schakelen kost niet veel moeite, en ik weet zeker dat het je geen moeite zal kosten. Laten we verder gaan met het uitschakelen van gesproken aanwijzingen via de instellingen.

Pak de afstandsbediening en druk op de knop om de TV-instellingen te openen; het is de tandwielknop rechtsonder in de bedieningscirkel op de Magic-afstandsbediening. Op uw tv wordt het tv-menu geopend; op mijn 2021 wordt het menu aan de linkerkant geopend.
Selecteer in het menu dat opent “Alle instellingen” op mijn TV; het is een cirkel met drie stippen; activeer dit item.
Het menu wordt geopend, selecteer de instelling “Algemeen” en klik op deze instelling
Het volgende menu wordt geopend, selecteer de instelling “Toegankelijkheid” en activeer deze.
Er gaat een menu open waarin u het item “Audio Guide” moet selecteren.
Dit brengt u naar het instellingenmenu van de stembegeleiding. U kunt nu de gesproken aanwijzingen uitschakelen. 

Reputatie 7
Badge +28

Kan ik de modem opnieuw starten?

Het heeft niets met het modem te maken. Het ligt aan jouw TV. Zie instructie hierboven. 

Opgelost,Bedankt!

Reputatie 7
Badge +28

Fijn zo, en graag geholpen natuurlijk! 👍

Reputatie 7
Badge +13

Hoi Jos! Welkom bij de KPN Community. Ik zie dat @Noordzee je van goed advies heeft voorzien, dank daarvoor :-) .

Post gerust nog eens een topic als we iets voor je kunnen betekenen!

Reageer