Vraag

Bij BBC First staat in de gids hoeveel afleveringen de serie heeft, kan dat bij alle zenders?

  • 19 September 2023
  • 2 reacties
  • 40 keer bekeken

Reputatie 1

Als ik bij bbc first de omschrijving van het programma lees . Staat er als laatste vermeld .

De hoeveelste aflevering het is in deze serie van het totaal .

 Bijvoorbeeld aflevering 5/12 .

Kan dat ook niet bij alle overige series.  Op alle tv netten .

En waarom moet ik de rv gids in de app . Telkens een nieuwe dag invoeren als ik door scholl. Bij het laatse programma moet ik eerst van dag veranderen.  Voor ik verder kan schollen.  Iets wat bij de tv gids op tv wel kan .


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@Rein02 Dit is iets wat wij aangeleverd krijgen van de BBC. 

Om dit te veranderen zouden de overige zenders die series uitzenden dat op een vergelijkbare manier bij ons moeten aanleveren. 

Het is dus niet iets dat KPN zelf kan veranderen. 

Voor wat betreft de tv gids in de app, daar is inderdaad gekozen voor een weergave per dag. 

Ik kan mij voorstellen dat dit te maken heeft met het overzicht. 

Op het moment dat je net als op de tv door zou kunnen scrollen dan wordt het bijvoorbeeld op een mobiele telefoon erg onoverzichtelijk. 

in welke app bedoel je? Smart-tv of smartphone of tablet? Die zijn verschillend.

In geen van deze (smart-tv en smartphone), en ook niet via http://tv.kpn.com ben ik me bij doorbladeren niet zo bewust van “een nieuwe dag invoeren”. Ik kijk doorgaans enkele dagen vooruit om te programmeren.