Vraag

communicatie

  • 7 December 2020
  • 2 reacties
  • 29 keer bekeken

Omdat bij mijn schoonmoeder nog een oude software stond op 2260 (van Telfort). Dus een frisse start gemaakt met als resultaat dat de tv ontvanger wel 20 keer opnieuw startte. Heel soms bleef het goed maar na uitzetten weer opnieuw een groot aantal herstarts.

Gebeld met Kpn en uiteindelijk moest de meneer wat navragen wat langer zou duren en beloofd mij terug te bellen. Dit is nu vanaf afgelopen donderdag. Inmiddels is het probleem waarschijnlijk opgelost omdat KPN nu eindelijk doorhad dat er een foute code in de software stond. Ja dat weet ik, dat kan de beste overkomen dus daar zeur ik niet over maar wel dat ik terug gebeld zou worden. Ik heb dat ook nog telefonisch bevestigd gekregen van een collega die zei dat de opmerking er nog steeds in stond.

Als je beloofd terug te bellen dan verwacht ik dat ook op z'n  minst. Dat wilde ik ff kwijt.

Harry Bolt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 5
Badge +8

Welkom op ons Forum @Boltonnetje. Fijn om te horen dat de ontvanger inmiddels goed werkt. Minder leuk is dat wij onze afspraak niet na zijn gekomen. Wanneer we beloven te bellen, dan moeten we ook bellen. Zo simpel is het. Natuurlijk kan het zo zijn dat, om wat voor reden dan ook, je niet belt. Maar dan moet je altijd zorgen voor goede communicatie richting de klant. Dat is ook niet gebeurd. 

Ik kan er nu weinig meer aan veranderen en alleen maar zeggen dat ik het met je eens ben. Het is niet netjes en daarvoor excuses. Mocht je in de toekomst hulp nodig hebben, dan kun je hier in ieder geval altijd terecht :)  

Beste Niek,

 

Bedankt voor je antwoord. De tv-ontvanger  van mijn schoonmoeder werkt weer prima nadat de 2260 met de juiste software was geladen. Excuses aanvaard. Ik heb twee moeders met KPN en zelf ook KPN dus dat komt goed.

 

Groet,

 

Harry Bolt