Ik heb van de serie Weeds, seizoen 2 aflevering 2 uiteindelijk gewoon overgeslagen.
Het lukte maar niet om die aflevering te kijken.
Ik heb geprobeerd om af te melden bij Netflix en weer aan te melden.
Dat werkte niet.
Netflix afsluiten en weer starten, werkte ook niet.
De decoder uit gezet en daarna na ruim 10 seconden weer aan gezet.
Kreeg toen de melding dat er een nieuwe software update was.
De software update rustig laten installeren en de decoder laten doen wat die moet doen.
Toen nog eens geprobeerd om de aflevering te kijken, maar dat lukte nog steeds niet.
Meerdere keren geprobeerd, maar de aflevering wilde niet afgespeeld worden.
Toen heb ik de volgende aflevering gestart en die speelde wel gewoon af.
Ik heb het net nog even geprobeerd, maar ik kan seizoen 2 aflevering 2 nog steeds niet kijken.
De problemen zijn weer terug.
Ik krijg trouwens ook eerst zwart beeld als ik Netflix probeer op te starten via kanaal 200.
Als ik tijdens het zwarte beeld op de toets bij het rode stipje in druk, word Netflix alsnog gestart.
Netflix is blijkbaar een te moeilijke App voor deze decoder.
Hopelijk komt er binnenkort van een ander merk een 4K decoder.
Deze decoder blijft maar problemen geven namelijk.
Hopelijk werkt de decoder van dat andere merk dan wel goed.
Als er geen 4K decoder van een ander merk komt, dan denk ik dat ik het 4K gebeuren helaas maar vaarwel moet zeggen.
De problemen met deze 4K tv ontvanger van ZTE irriteren mij behoorlijk.
Dan neem ik nog liever weer een Arcadyan HD tv ontvanger, daarmee kon ik altijd probleemloos genieten van alle films en series op Netflix.
*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
Beste antwoord door rene_1974
Bekijk origineel