Beantwoord

Formule 1 via KPN

  • 8 March 2019
  • 6 reacties
  • 181 keer bekeken

Het allemaal mooi adverteren met dingen die kunt gaan kijken maar er worden geen prijzen bij vernoemd , haal liever wat van die onnozele buitenlandse zenders eraf en kom een keer met wat nuttigs voor je abonnees die al jaren lid zijn
icon

Beste antwoord door PeterG 9 March 2019, 13:18

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Maar waar moet KPN dan Formule 1 vandaan halen?
Of bedoel je wat anders met de titel van jouw topic?
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Jantje s
Wil je Formule 1 hebben?
Dan zul je Ziggo sport moeten nemen die heeft de Nederlandse uitzendrechten.
Je kunt het ook bekijken op de Duitse RTL zender, helaas met Duits commentaar, maar spaart je wel een extra abonnement uit.
Heb je een satellietschotel? Dan kun je zelfs Formule 1 in UHD zien op RTL UHD, kost je wel ongeveer €60,- in het jaar, maar je hebt er gelijk TravelXP 4K bij en UHD1 de laatste zendt ook vaak voetballen uit in UHD.
Plus nog een hoop Duitse HD zenders die allemaal bij dat abonnement in zitten.
Dat je op de Duitse zender dat weer ik ook wel , gaat mij om dat ze er mee adverteren dat je kunt kijken! Maar ze kunnen beter de abonnees te gemoet komen om het uit te zenden als er voetbal is zenden ze het ook dikwijls uit op Fox op 14 ism Ziggo
Reputatie 7
...gaat mij om dat ze er mee adverteren dat je kunt kijken!
Wie adverteert daarmee?
Reputatie 7
Badge +21
Ik denk dat je de verkeerde persoon te pakken hebt
Formule 1 heeft Ziggo de Nederlandse rechten van, als die het niet wil dan gebeurd het niet.
En Ziggo wil graag abonnees hebben dus die geven het niet zomaar uit handen.
Begrijpelijk vanuit hun oogpunt bekeken.
Fox is Amerikaans, als die het uitzendt kan (denk ik) Ziggo er niets aan doen, dus die zou je kunnen aanschrijven.
Maar de KPN kan je hierin niet helpen, het enige wat de KPN kan doen is vertellen dat je een ZiggoSport abonnement van de KPN kunt afnemen. Zelfs de KPN mag dit abonnement niet zonder Ziggo's toestemming gratis of met korting geven.
KPN of Fox doen niets "in samenwerking met Ziggo".
als er voetbal is zenden ze het ook dikwijls uit op Fox op 14 ism Ziggo

Formule 1 is voor Nederland in handen van Ziggo Sport. Ziggo Sport is in handen van VodafoneZiggo/Liberty Global. Vandaar dat ze een "eigen" zender op het kabelnet van Ziggo hebben.

Bij alle andere providers is er het Ziggo Sport Totaal pakket beschikbaar. Dat kan je ook voor enkele maanden per jaar (raceseizoen) afnemen.

En willen Ziggo-kabel-abonnee's meer van F 1 zien dan zullen ze ook het Ziggo Sport pakket moeten nemen.

Reageer