Heb het zelfde probleem met mijn 2e decoder van Motorola Code F11 heb alle reset mogelijkheden al geprobeerd geen geluk,decoder boven doet het gewoon beneden maar decoder van beneden doet het boven ook niet zelfde foutcode F11 kan iemand mij helpen?????
*afgesplitsten eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon
Beste antwoord door Wolfhound-W26 January 2019, 18:31
Hoi Wolfhound, welkom op het forum! Je geeft aan deze ontvanger het zowel boven als beneden niet doet. Dat wijst er vaak op dat het probleem hem in de ontvanger zit. Het is een Motorola geef je aan. In dat geval raad ik je aan om deze servicetool te doorlopen. Deze controleert of je apparatuur geschikt is om Netflix te ontvangen. De Motorola ontvangers zijn dat niet, waardoor je deze vervolgens kunt omwisselen voor een ander model. Ik verwacht dat je met de nieuwe ontvanger dan weer goed tv kunt kijken.
Hoi @Wolfhound-W, ik reageer even omdat Erik er pas dit weekend weer is. Kun je deze link gebruiken? Apparatuur wisselen | KPN. De link lijkt recent te zijn aangepast.
Foutcode 11 betekent overigens niet veel meer dan dat er geen verbinding gemaakt kan worden. Als ik je goed begrijp werken beide ontvangers boven niet en beneden wel. Dan zit er een probleem in de verbinding naar boven. Zit daar nog een switch aangesloten, of maak je gebruik van een Draadloze Verbindingsset, bijvoorbeeld?
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.