Beantwoord

Foutmelding F143 op tv

  • 6 June 2024
  • 3 reacties
  • 44 keer bekeken

Reputatie 1

Ik heb foutmelding f143 in beeld staan. Heb inmiddels alle stappen doorlopen maar de foutcode blijft. We hebben 2 draadloze verbindingssets (DVS 650) en 3 kpn wifi versterkers (de witte ronde).  Heb de tv ontvangers ook al met kabel aangesloten gehad maar ook dan blijt de foutmelding. We hebben dit al jaren en nooit geen problemen gehad. Gecheckt over er toevallig een storing in de buurt was maar dit was niet het geval. Ik hoop dat jullie nog een oplossing hebben 

 

Groet E.Hoogers

icon

Beste antwoord door EDDY19762 7 June 2024, 06:16

Bekijk origineel

3 reacties

Haal die DVS 650 er eens tussenuit, in een grijs verleden moest je met een F143 code  van voren af aan opnieuw beginnen  dat wil zeggen alles uitzetten.

Branden alle 3 de lampjes op de dvs650 adapters?

Ik heb foutmelding f143 in beeld staan. Heb inmiddels alle stappen doorlopen maar de foutcode blijft.

Als je de verbinding aanpast of herstelt de ontvanger herstarten door minimaal 30 seconden de stroom uit te zetten. 230 volt adapter uit stopcontact of gebruik de schakelaar achterop.

Ik had deze situatie net ook in de slaapkamer omdat ik de 650 bij het modem vergeten was in te schakelen. 

Reputatie 1

Branden alle 3 de lampjes op de dvs650 adapters?

Als je de verbinding aanpast of herstelt de ontvanger herstarten door minimaal 30 seconden de stroom uit te zetten. 230 volt adapter uit stopcontact of gebruik de schakelaar achterop.

Ik had deze situatie net ook in de slaapkamer omdat ik de 650 bij het modem vergeten was in te schakelen. 

 

Opgelost heb de dvs opnieuw gekoppeld en het werkt weer.

 

Reageer