Beantwoord

Foutmelding f301 na installatie nieuwe experia box

  • 3 January 2019
  • 1 reactie
  • 911 keer bekeken

Tja,
Na installatie van een nieuwe experiabox V10 heb ik inmiddels alleen internet; mijn telefoon en mijn televisie krijg ik niet meer opgestart. Kan iemand contact met mij opnemen, please? Ik kan niet eens iemand aan bellen van kpn...alles via de computer, en alles zelf uitzoeken!
Dit vreesde ik al vooraf...ik hoop dat dit snel te verhelpen is?

Erwin
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 4 January 2019, 15:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24
Hi Erwin, welkom op het forum. Hier gaat dan iets fout. Heb je de Experiabox ook een reset gegeven door het resetknopje 10 seconden ingedrukt te houden? Mag ik weten hoe je de televisieontvanger op de Experiabox hebt aangesloten? Rechtstreeks met een kabel op een gele poort?

Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kijk ik het vanaf hier ook na. Ik hoor graag van je.