Beantwoord

Geluid valt weg bij Discovery op Arris 5202

  • 5 June 2024
  • 6 reacties
  • 61 keer bekeken

Sinds vorige week valt opnieuw bij vlagen (zij het kort: +/- een seconde of twee) het geluid weg. Dit gebeurde een maand geleden ook. Meer mensen klaagden hierover en KPN beloofde de zaak te zullen onderzoeken. Na een paar dagen leek toentertijd het euvel verholpen, maar nu is het in volle glorie terug. Heb overigens alle tips en trucs geprobeerd, zonder resultaat helaas. Graag actie!

Met vriendelijke groet.

Gegevens:

Samsung smart tv

Arris 5202

Glasvezel.

icon

Beste antwoord door PeterG 5 June 2024, 16:39

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

@hansepanse

In de titel staat TV+, maar dat is de KPN tv decoder Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box)

Ik zie dat u de Arris VIP 5202 hebt en dat is geen TV+

De titel is door de moderator aangepast, mijn dank is groot. 

 

Bedoelt u de zender Discovery via de Arris 5202 of Discovery + via de app op de Smart tv? 

Excuus. Ik bedoel via de Arris VIP 5202.

 

Groet, 

Reputatie 7
Badge +20

Dat geluidsprobleem, is dat alleen bij Discovery?

Ja. Het is alleen bij Discovery.

Bekend euvel. Ook bij Ziggo meldingen. 

Zie https://breedbeeldweetjes.wordpress.com/2024/06/01/geluid-discovery-al-maand-verstoord/ .

Met geluid op 'stereo' (instellingen)is het al een stuk beter.

Bedankt. Ik begrijp alleen niet waarom het zich zo af en toe voordoet en soms ook langere tijd niet. Ik ga het proberen…

Groet,

Reageer