Vraag

haperend beeld

  • 4 December 2020
  • 4 reacties
  • 38 keer bekeken

Ik heb alle stappen inmiddels doorlopen maar het blijft het zelfde resultaat. Kan het zijn dat de ontvanger verouderd is?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemiddag @Sylvester1234, welkom! U kunt het volgende doen: Als het een Motorola is: via deze onderstaande link kun je de Motorola omruilen voor een nieuwere versie TV ontvanger: Apparatuur omruilen. Dit kun je doen als je op je eigen thuisnetwerk zit, dan controleert het systeem je aangesloten apparatuur. Zorg ervoor dat de tv-ontvangers dan nog zijn aangesloten zodat het systeem ze herkent en een omruilverzoek in gang kan zetten, anders werkt deze tool niet.

En dit kunt u ook doen: Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators.

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Sylvester1234, welkom op het forum!

Ontzettend vervelend dat je haperend beeld ervaart! Ik zie dat je jouw profiel nog niet hebt ingevuld. Betekent dit dat je wat hebt gehad aan de tip van @fame29, of heb je het via een andere weg opgelost?

Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, dan hoor ik dat graag van je.

Sorry voor de late reactie. Ik ga dit vanavond gelijk even checken en kom er dan op terug. Dank je wel voor jullie reactie en hopelijk gaat dit werken.

Ik heb het nagekeken maar heb geen Motorola maar Arris ontvangers! Nu gaat het voorlopig weer even goed, zodra het weer is neem ik contact met KPN op! Dank je wel…

Â