Vraag

Haperingen itv online op alle pc/laptops en telefoons.

  • 28 January 2020
  • 3 reacties
  • 219 keer bekeken

Goede avond 
 

De afgelopen weken hebben wij last van haperingen op itv online dit geld alleen voor de opnames live tv is probleemloos te zien ook het pauzeren en verder kijken en doorspoelen na het pauzeren. Soms kun je een heel middag kijken (zoals afgelopen middag) zonder problemen en soms heb hapert het beeld zo veel dat je net 5 sec kunt kijken en dat het dan weer stil staat (zoals de hele avond al aan de gang is). 

Ik heb gebeld en kreeg te horen dat het aan mijn internet lag toen ik vertelde dat ik die getest had lag het in eens aan mijn pc ( lijkt me sterk gezien ik een Acer game pc heb waarmee ik de zwaarste spellen probleemloos mee kan spelen en het een probleem is met alle pc's en laptops en telefoons hier in huis) verder kreeg ik te horen dat ze niks kunnen doen en toen werd de haak er op gegooid dus met bellen kom ik er niet uit.

Wat ik al heb gedaan is pc opnieuw opstarten, diverse browsers geprobeerd, browser geschiedenis gewist incl. cookies en dergelijke, gekeken naar de internet snelheid Ping 6 down 86.8 up 92.3 dus ook dit zou geen probleem kunnen zijn. Tevens heb ik ook gekeken om het via 4g te doen op mijn telefoon en mijn telefoon als wifi punt voor de laptop maar ook dan hou ik het zelfde probleem.

 

Wie weet hier een oplossing voor???

 

Groetjes


3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Ha @Ikke24 Dank voor je bericht hier. Het is wel een gek probleem. Het gaat hier enkel om het bekijken van opnames, via iTV Online, lees ik. Dus niet om live tv kijken. Je maakt gebruik van  wifi, vermoed ik? Zou je het voor de zekerheid ook eens willen testen met een bekabelde verbinding? 

Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

 

Hallo Bart

 

Nee ik maak geen gebruik van Wifi ik heb mijn PC aan de kabel liggen. Laptop idd via wifi

En ik zal mijn profiel updaten 

 

Groetjes Rieneke

Reputatie 7
Badge +20

Duidelijk, @Ikke24 En het probleem speelt dus zowel via wifi als bij een bekabelde verbinding? Ik ga op zoek. 

Reageer