Vraag

Hoe programeer ik mijn model 2782 afstandsbediening?

  • 5 December 2022
  • 3 reacties
  • 335 keer bekeken

Welke knopjes duw ik in om mijn afstandsbediening te programeren (langwerpig witte met zwarte achterkant en zijkant)  in het klepje staat Model 2782


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Stap 1.

Zoek de code voor je tv op:

Snelcode lijst

Samsung

LG

Sony

Philips

Panasonic

Loewe

Grundig

Sharp

LTC

Hisense

 

Stap 2.

Druk 5 seconden op de Source-knop (knop vierkant met pijltje, onder 7) en voer gelijktijdig het nummer van de snelcode in, totdat het bovenste lampje op de afstandsbediening rood brandt. 

 

Stap 3.

Druk op de FastForWard-knop (FFWD). ⏩ 

 

Controleren

Stap 1.

Controleer of de volgende knoppen werken op je tv: tv-knop, mute, volume harder/zachter en source.

 

Stap 2.

Werken de knoppen? Druk dan op de OK-knop. Het bovenste lampje knippert nu 2 keer rood. Werken de knoppen niet? Druk dan op de FFWD-knop ⏩ en ga dan terug naar afstemmen en probeer het opnieuw.

Helaas...na 5 seconden op de sourceknop geen rood lampje.  Ook niet in combinatie  met de stop knop...ook niet tegelijkertijd met 3 cijferige code en na afsluiten met de fforwardknop

Reputatie 7
Badge +15

@CoenWulterkens Jammer dat de tip van @MarloesRixt niet geholpen heeft. 

In ons topic over het koppelen van je afstandsbediening staan meer tips om je afstandsbediening te koppelen! :)