Vraag

Klacht: zender niet beschikbaar

  • 27 January 2020
  • 5 reacties
  • 54 keer bekeken

Al weken heb ik last van een probleem dat zender niet beschikbaar is.

Ik heb telefonisch contact gezocht en dan zeggen ze dat het euvel verholpen moet zijn alleen is dat maar tijdelijk zo

ben er echt klaar mee en sta op het punt alles op te zeggen en over te stappen 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

@Kroesdem 

Zou je de postcode + huisnummer + klantnummer aan jouw Forumprofiel willen toevoegen?

 

Badge +19

Nou ik ben wel benieuwd hoe het één en ander is aangesloten.  Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset? Welke experiabox heb je? Heb je glasvezel of koper?

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Kroesdem 

Zou je ons eens wat meer info willen geven? @Joep1965 en @Noordzee hebben de juiste vragen al gesteld. 😉

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Kroesdem, welkom! Ik heb weinig toe te voegen aan de eerste berichten van de heren hierboven. Wil je de gestelde vragen beantwoorden en je forumprofiel aanvullen? Dan gaan we voor je aan de slag. 

Reputatie 7
Badge +30

Je hebt niet meer gereageerd, dus ik hoop dat het inmiddels naar behoren werkt. Als ik toch nog iets voor je kan doen, laat het dan vooral weten.