Vraag

Klanttevredenheid onderzoek

  • 19 May 2020
  • 1 reactie
  • 373 keer bekeken

De emails hieronder spreken voor zich:

* In deze bijzondere tijden zijn internet, tv en telefonie belangrijker dan ooit. Daarom zijn we juist nu extra benieuwd naar hoe u onze dienstverlening ervaart.
Kort geleden heeft u een storing of probleem met een van uw diensten bij ons gemeld. Wij zijn erg benieuwd naar uw ervaring.


Uw mening telt!

Zo kunnen wij onze dienstverlening nog beter afstemmen op uw wensen. Dit duurt maar een paar minuten.
 

Start vragenlijst

Hartelijk bedankt voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,

Jörg Kramer
Directeur Klantenservice

 

* Vervolgens beantwoord ik deze email (er staat geen no- reply erbij, dus ik ga ervanuit dat dit kan) :

Goedemorgen,

 

Ik heb afgelopen maand, over verschillende onderwerpen, meerdere keren contact met jullie gezocht.

Allereerst, wanneer jullie een klanttevredenheid- onderzoek doen, is het van essentieel belang om te laten weten (bij meerdere klantcontact--onderwerpen van de klant) aan welk specifiek klantcontact of onderwerp jullie refereren.

Nu weet ik niet wat jullie bedoelen. 

Door dit klantonderzoek specifiek te maken, maken jullie het tegelijkertijd professioneler en persoonlijker.

- Enerzijds hebben wij nog €149,- tegoed van kpn. 

In dit onderwerp is door meerdere medewerkers al meerdere keren beloofd om terug te bellen, maar ik moest er steeds zelf achteraan bellen omdat deze beloftes niet werden nagekomen

. Stand van zaken nu is dat dit op de 23ste van deze maand betaald gaat worden. 

Dit is dus nog niet volledig afgehandeld, dus een klanttevreden- onderzoek is nog te vroeg wat betreft dit onderwerp. 

- Het tweede onderwerp is dat ik heb aangegeven dat het regelmatig voorkomt dat de programma informatie niet volledig doorkomt. 

Hier heb ik ook nog niets van gehoord. 

Het lijkt mij verstandig dat jullie intern eerst controleren hoeveel klantcontacten er over hoeveel onderwerpen zijn geweest. 

En daarbij, zijn deze onderwerpen al in haar geheel afgehandeld?! 

En vervolgens kunnen jullie dan contact met de klant opzoeken. 

 

Met vriendelijke groet, 

 

* Vervolgens krijg ik de volgende email weer terug, het blijkt dus dat je toch niet kon reageren: 

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw email. Helaas kunnen wij uw reactie via deze weg niet in behandeling nemen. Wij willen u graag zo goed mogelijk van dienst zijn en wij bieden u daarbij de keuze uit verschillende mogelijkheden:

•

Online via de speciale klantenservicepagina van KPN

•

In MijnKPN kunt u terecht voor uw gebruik, tegoed, rekeningen en het aanpassen van uw gegevens, abonnement of voordeelopties

•

Telefonisch met een van onze medewerkers van de afdeling Klantenservice via 0800-0402 (gratis). Wij zijn 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar


Wilt u meer informatie over producten en diensten van KPN, klik dan hier voor een compleet overzicht.

Met vriendelijke groet,

Jörg Kramer
Directeur Klantenservice KPN

 

* KPN emailen gaat niet, dus alles maar hierna toe gekopieerd en geplakt zodat er intern toch wat meegedaan wordt en ik niet alles voor niks geschreven heb. 

Ik had er geen zin in om kpn te bellen en al het bovenstaande vervolgens weer mondeling uit te gaan leggen. 

 

Met vriendelijke groet, 

 

Vincent 

 

 

 


1 reactie

Reputatie 7

Hoi @VincentBezemer, welkom op het KPN forum. Goed dat je hier je feedback met ons deelt. Helemaal met je eens, wanneer je meerdere contactpogingen met ons hebt ondernomen, en daarna het probleem nog speelt wachtende op een oplossing dan is het niet handig om een enquête te sturen. Of, het moet over een specifiek probleem gaan die we nader willen onderzoeken. Dan is het verstandig om het in de inleiding van het onderzoek kenbaar te maken. 

Je hebt je forumprofiel ingevuld, zo had ik alvast even een inkijkje in je klantgegevens. Ik zie, zoals je hierboven al beschrijft, meerdere contactmomenten met onze helpdesk. Is het nu inmiddels opgelost? Als je nog ergens hulp kunt gebruiken, dan horen we het graag. De kpn community kent vele deskundigen die je verder kunnen helpen. Mocht je dat willen, omschrijf dan zo goed mogelijk waar je nu nog tegenaan loopt. We horen het graag :) 

Reageer