Vraag

kpn itv app zet alles achter een kinderslot

  • 28 January 2020
  • 4 reacties
  • 276 keer bekeken

Sinds gisteren kan ik niet meer tv kijken met de app in combinatie met chromecast.

Ik kan wel mijn opnames bekijken, maar de live programma's staan allemaal achter een kinderslot.

Dit kinderslot reageert niet meer op mijn pincode, gisteren een nieuwe pincide gekregen, maar deze werkt wel op mijn normale ontvanger, maar op de app niet.

Al 2 keer gebeld met de helpdesk, maar die kunnen het niet verhelpen, het zou aan de chromecast liggen, maar dan zou het ook niet werken met de opnames. Volgens mij moet het de app zijn.

Ik heb al diverse malen de app verwijderd en ook op andere toestellen geprobeerd, zonder succes.

Ik hoop dat iemand mij hier wel kan helpen.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Heb je al via je KPN tv ontvanger de optie kinderslot geprobeerd? Staat deze daar aan of uit? 

Reputatie 7
Badge +25

Hoi @Krijnk. Ik krijg net te horen dat het een storing is specifiek met het kinderslot n.a.v. een update in een achterliggend systeem. Mijn collega's zijn er druk mee bezig op het moment!

Het uitzetten van het kinderslot op tv ontvanger helpt. Bedankt, voorlopig weer tv in de slaapkamer.

Reputatie 7
Badge +25

Het uitzetten van het kinderslot op tv ontvanger helpt. Bedankt, voorlopig weer tv in de slaapkamer.

Daarmee omzeil je inderdaad het probleem. Het probleem is inmiddels gevonden en de verwachting is dat later vandaag de “hotfix” komt. Dus dan moet het probleem daadwerkelijk opgelost zijn.