Vraag

KPN TV+ HBO App: wanneer installeert KPN de nieuwe app?

  • 11 June 2024
  • 14 reacties
  • 231 keer bekeken

Vanaf vandaag heeft HBO een nieuwe app. Ik kijk HBO via de tv+. Wanneer installeert KPN de nieuwe app? 


14 reacties

PS heb de tv ontvanger al een keer opnieuw opgestart zonder resultaat 

Reputatie 7
Badge +24

Dat doet KPN niet. Dat updaten hoort gewoon automatisch vanuit de app store te gebeuren. 

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @1Dees 

HBO heeft sinds vandaag een helemaal nieuwe app. Bij het starten van de oude wordt dan ook verwezen naar de Play Store om de nieuwe te downloaden. Dat kan je zelf doen.

KPN gaat ook de voorgeïnstalleerde app vervangen. Dit zal op korte termijn gebeuren, maar wel is er dan een fabrieksreset nodig om die nieuwe app geïnstalleerd te krijgen.

Reputatie 7
Badge +13

Dat doet KPN niet. Dat updaten hoort gewoon automatisch vanuit de app store te gebeuren. 

Als ik zo kijk, zowel op Android als iOS, gaat het om een geheel nieuwe app. Mijn advies @1Dees is om even de Google Playstore te openen op de KPN TV+ Box. Vervolgens zoek je dan op HBO en je ziet de nieuwe app (blauw logo) dan. Vervolgens kan je hem dan installeren.

Reputatie 7
Badge +9

Ik heb de nieuwe HBO app er vandaag opgezet en die werkt prima. Wat alleen jammer is is dat die app na toevoegen aan mijn favorieten nu helemaal aan de rechterkant staat. Het verschuiven van je favoriete apps werkt (bij mij) nog steeds niet.

Reputatie 7
Badge +13

@Alfons Fijn dat het gelukt is met het installeren. Ik kan zelf wel schuiven met de favorieten trouwens? Heb je al even gekeken in dit topic:

 

Reputatie 7
Badge +9

Dank je @Remco van KPN 

Het gaat mij niet om het startscherm maar om het verschuiven van je favoriete apps in een eigen volgorde. Dat werkt op mijn Panasonic nog steeds niet.

@Remco van KPN  zou fijn zijn als je ook op mijn basis vraag zou willen reageren. 

Reputatie 7
Badge +21

@1Dees het wijzigen van de voorgeïnstalleerde app is inmiddels door KPN voltooid, maar wel moet jij dan een fabrieksreset uitvoeren om die nieuwe app geïnstalleerd te krijgen.

Dank je @Remco van KPN 

Het gaat mij niet om het startscherm maar om het verschuiven van je favoriete apps in een eigen volgorde. Dat werkt op mijn Panasonic nog steeds niet.

Euh, Panasonic? Is dat Android-TV @Alfons ? Niet van kpn in ieder geval. 

Op een best deel van de tv+ ontvangers werkt het sorteren al maanden niet. Ook niet de mijne. 

Oplossing. Alle hartjes uitzetten en opnieuw aanzetten in de gewenste volgorde doet het hem ook.

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb hem gisteren op de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) gedownload en daarna in favorieten gezet en de oude daaruit gehaald.

Werkt perfect.

 

Als je de oude opent, geeft hij aan dat je de nieuwe kan downloaden, daar op klikken.

De nieuwe HBO Max app is blauw. 

 

Fabriek reset is helemaal niet nodig op de DIW7022, gelukkig. 

Reputatie 7
Badge +9

Dank je @Remco van KPN 

Het gaat mij niet om het startscherm maar om het verschuiven van je favoriete apps in een eigen volgorde. Dat werkt op mijn Panasonic nog steeds niet.

Euh, Panasonic? Is dat Android-TV @Alfons ? Niet van kpn in ieder geval. 

Op een best deel van de tv+ ontvangers werkt het sorteren al maanden niet. Ook niet de mijne. 

Oplossing. Alle hartjes uitzetten en opnieuw aanzetten in de gewenste volgorde doet het hem ook.

Gelukkig heb ik meer verstand van verzekeringen zal ik maar zeggen. Bedankt voor de tip Peter.

Ik heb sinds begin 2021 de TX-55HZW2004 en dacht dat dit Android was.

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb hem gisteren op de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) gedownload en daarna in favorieten gezet en de oude daaruit gehaald.

Werkt perfect.

Als je de oude opent, geeft hij aan dat je de nieuwe kan downloaden, daar op klikken.

De nieuwe HBO Max app is blauw. 

Fabriek reset is helemaal niet nodig op de DIW7022, gelukkig. 

Dan heb jij een Google account ingesteld en gaat dat vervangen via de Play Store, maar je hebt klanten die geen Google account hebben ingesteld en dat ook niet willen. Dan is een fabrieks reset wel nodig om de door KPN voorgeïnstalleerde app te vervangen.

Reputatie 7
Badge +20

Het verbaast mij dat velen geen Google Account willen / durven erop te zetten.

Bang dat ze je gegevens zien, hoor je dan vaak.

 

Maar als je het als volgt doet, hoef je nergens bang voor te zijn.

Maar voor elk apparaat een eigen GMail adres aan, die kan je als Google account gebruiken.

 

@RBxx ik heb inderdaad een Google account voor de KPN tv ontvanger Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) . In dit geval wel voor beide dezelfde.

 

@1Dees misschien is dit de oplossing voor jou.

Reageer