Beantwoord

Mijn TV+ Box start telkens opnieuw op

  • 24 April 2023
  • 4 reacties
  • 140 keer bekeken

Ben je lekker aan het kijken start de tv box opnieuw op.

van alles al geprobeert, teruggezet naar fabrieks instelleningen en alle updates er weer op gezet Probllen is er nog steeds.

heel vervelend, vooral als met en film aan het kijken bent, mis je weer een stuk.

Wat is hier aan te doen?

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 27 April 2023, 18:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hi @sevo! Dat lijkt me inderdaad niet prettig kijken. 

Hij valt dus ineens uit en start dan automatisch weer op? Of krijg je ook een melding in beeld te zien? 
Zou je de stroomtoevoer willen controleren? Druk deze goed aan en test eventueel een ander stopcontact. Ik ben benieuwd of dat helpt. 

Zo niet, doe je de TV+ Box reset volgens de aangegeven stappen? Ik hoor het graag! 

Hier hetzelfde probleem, 4 weken heb ik nu de kpn tv+ en nog niet 1 avond kunnen kijken zonder dat de box meerdere malen opnieuw start.

de box zit rechtstreeks op het modem, wifi staat niet aan.

meerder keren terug gezet naar fabrieks installingen en ook met een paperclip de box gereset met het kleine gaatje naast de eternetingang.

heb veel spijt dat ik een jaarabonement heb, nu moet ik een jaar wachten voor dat ik weer naar ziggo kan.

HELP HELP aub KPN, dit kun je klanten niet aandoen……….

 

Admin: Reactie samengevoegd met bestaand topic. 

Allemaal al geprobeerd. Al een keer of 5 terug gezet naar fabrieksinstellingen. 😡🥵

Reputatie 7
Badge +20

@sevo 

Hoe is de DIW7022 met de Experiabox of Box12 verbonden?