Vraag

Netflix start op bij inschakelen van tv-ontvanger en loop vast

  • 24 May 2024
  • 10 reacties
  • 41 keer bekeken

Reputatie 2

Hoe kan het zo zijn dat als je geen netflix hebt gekeken en de tv uitzet je in de morgen je tv weer aan zet en hij op Netflix staat en er niks mee mee kan behalve weer alles te resetten heb netflix gebelt maar schijnt toch bij kpn te liggen moet kastje herstellen maar dat staat niet onder instellingen  hoe dan


10 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Dat is inderdaad vreemd Misty. Draai je de app dan rechtstreeks op het kastje van KPN of is de app bijvoorbeeld geïnstalleerd op jouw tv? Kun je toelichten welk kastje van KPN je daar hebt staan?  

Reputatie 7
Badge +20

@Misty1964 

Welke KPN tv ontvanger heb je? 

Reputatie 2

Via de afstands bediening van kpn

Reputatie 2

Arris vip 5202

Reputatie 7
Badge +13

Dan zou ik je willen adviseren om het kastje even een reset te geven. Helpt dat niet dan kan je ook altijd even bellen met 0800-0402.

Reputatie 2

Hoe moet ik deze resetten dan?

Reputatie 7
Badge +20

Zelf heb ik de Arris VIP 5202 nooit gehad.

Als ik het goed heb, heeft deze geen schakelaar achterop.

 

Haal de stekker uit het stopcontact (spanning (volksmond stroom)) er voor 2 minuten af halen (1 minuut is voldoende, maar ik doe (deed) het altijd 2 minuten bij de Arris VIP 2952).

Doe de stekker er weer in en laat hem opstarten.

 

Dan heb je de Arris VIP 5202 gereset. 

Reputatie 2

Daar heb ik dus niks aan want dat doe ik altijd omdat netflix dan vast staat en dan kan ik er echt niks meer mee.

Gaat dan ook niet meer op tv zenders dus moet de stekker er wel uit maar blijft dus een probleem🤔😪

Reputatie 7
Badge +13

Daar heb ik dus niks aan want dat doe ik altijd omdat netflix dan vast staat en dan kan ik er echt niks meer mee.

Gaat dan ook niet meer op tv zenders dus moet de stekker er wel uit maar blijft dus een probleem🤔😪

Dan wil ik je adviseren om even te bellen met 0800-0402. Dan meten mijn collega's het kastje door en kijken dan even wat de beste oplossing is.

Reputatie 2

Dank u wel ga ik dat van de week maar even doen 

Reageer