Vraag

Niet zo blij met kpn

  • 14 December 2020
  • 7 reacties
  • 136 keer bekeken

B es te was eerst Telfort klant 5 jaar geen probleem! 

Maar sinds kpn is het Ruk 

Heb al 4 keer een medewerker aan de lijn. Online gehad 

Ook werd mij al 3 keer een nieuwe set op box beloofd .maar niks van dit alles 

Ik ben nu met Kassa bezig en hopelijk meer mensen melden zich hier bij aan!  

 

Ook zouden we al we een vuist kunnen maken met een groep om de Factuur even terug te storten 

Misschien dat dat helpt 

Hoop dat u mee doet 

 

Met vriendelijke groet Fer 

 

Admin: titel aangepast i.v.m. huisregels


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Goedemiddag beste een beetje vriendelijke mag wel🤔

Goedemiddag beste een beetje vriendelijke mag wel🤔

Met alle respect, moet dat echt zo vermeld worden? Het taalgebruik is niet anders dan we ook bij de NOS zien.

Reputatie 7
Badge +20

Je bericht is verwijderd, @CorL Graag on topic blijven.

Beste 

Ja ,schijnbaar moet dit ,wil je jullie aandacht krijgen ! 

Toevallig heeft mijn buurman Speedxs4 all en Had deze problemen vorige week ook 

Hij kon wel een klantenservice bellen 

En de dag erop had hij een Nieuwe set op box 

Dus zo kan het ook Kpn ! 

 

Dus begrijp niet waar jullie mee bezig zijn ! 

En het klopt als je tv steeds vastloopt of de set op box als je iets aan het kijken bent krijg je na 15 keer echt een punthoofd 

En dit is al maanden 

Vind u het dan Gek dat ik zo reageer 

Ook i.v.b mij beloofd werd om een nieuwe set op box incl opname funcktie toe te sturen ! 

Dan ben ik het op een gegeven moment zat en schiet uit mijn slof ,dat klopt 

Maar lijkt me niet raar 

 

Hoop dat u uw service aanpast ,i.v.b uw klanten zorgen dat u betaald kunt worden 

 

Daarom riep ik mensen op dit te doen i.v.b ik het gevoel heb dat kpn niks doet 

 

M.v.g Fer 2707 

Reputatie 7
Badge +24

Welke ontvanger heeft u? Wat is het merk?

Opnemen is een extra optie in je abonnement waar je € 4,99 extra voor moet betalen. Dan is het op elke ontvanger mogenlijk om op te nemen. Ongetwijfeld ook op uw huidige ontvanger.

Dat betaal ik al ,dat is het probleem niet ,slimmerik 

Reputatie 7
Badge +13

Beste @Fer2707, welkom op het forum. 

Ik begrijp dat jij momenteel niet tevreden bent met de diensten die KPN levert. Ik snap heel goed hoe frustrerend dat is, helemaal als jij je niet gehoord voelt door de klanten services en eventuele beloftes niet (helemaal) worden na gekomen. De woede kan dan soms erg hoog op lopen. Hoewel jouw taal gebruik momenteel niet de huisregels overtreed wil je je wel vragen vriendelijk te blijven tegen jouw mede-forum gebruikers. Iedereen, ook ik, is hier om jou te helpen en we willen graag het probleem oplossen. 

Als jij voor mij jouw gegevens in jouw profiel zou willen zetten, dan kan ik je helpen. Zonder gegevens kom ik namelijk niet erg ver. 

Zou je mij ook nogmaals willen uitleggen waar jij technisch precies tegen aan loopt? Waarom heb jij precies een nieuwe STB nodig? Misschien kunnen we het veel makkelijker oplossen. Ik hoor graag van je.