Vraag

Nog steeds geen update

  • 4 December 2020
  • 5 reacties
  • 129 keer bekeken

Reputatie 3
Badge

Goede middag,  Ik heb deze vraag verleden maand ook gesteld, maar ik heb nog steeds de versie 7.7.89.103 op mijn Experiabox V9 staan. Inmiddels de Motorola 1853 ingeruild voor een Arris Vip 2952 en deze staat nu ook geregistreerd. Verder staat er ook nog een HMB 2260 mee te draaien. Dus, volgens mij moet het mogelijk zijn om de Update te laten plaatsvinden.

vriendelijke groet, Willem


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 5
Badge +8

Je bedoelt een update van de tv-ontvangers en niet van het modem vermoed ik @WJ2? Of bedoel je wel echt van het modem? Ik weet namelijk dat we het afgelopen weekend weer bezig zijn geweest met het updaten van de ontvangers. Ik durf je niet te zeggen of jouw ontvangers hier ook al bij zaten.   

Reputatie 3
Badge

Niek goede middag, 

Ik bedoel inderdaad de ontvangers, was wat in de war gebracht door andere berichten. 

gr.Willem

Reputatie 5
Badge +8

Dat dacht ik al :) Als het goed is hebben jouw ontvangers vorige week een update ontvangen. Met deze update zouden de problemen rondom herstartende ontvangers in ieder geval opgelost moeten zijn. Tegen welke problemen loop je nu nog aan met tv kijken? Voor de andere bekende problemen zouden we in ieder geval weer moeten wachten op weer een volgende update. 

Reputatie 3
Badge

Niek, dank voor je antwoord, ik heb even gekeken, maar ik heb op beide ontvangers nog de software versie, 7.7.89.3 staan. Verder heb ik geen problemen met het TV kijken, zoals herstartende ontvangers e.d.  Ik vermoed dat er ergens nog een Motorola 1853 op mijn naam staat, deze is verleden maand ingeruild voor een Arris 2952.

 

gr. Willem 

Reputatie 5
Badge +8

In ieder geval goed om te horen dat je geen problemen ervaart. In dat geval durf ik niet te zeggen wanneer de volgende update komt voor jouw ontvangers. Ik kan je geen datum noemen helaas. Veel meer dan afwachten kunnen we in dit geval niet doen. 

Mocht je wel ergens tegenaanlopen, dan weet je me hier te vinden.