Vraag

NPO plus werkt soms niet op TV, ik krijg een slotje te zien en de volumebalk

  • 7 December 2022
  • 5 reacties
  • 767 keer bekeken

Waarom werkt mijn NPO plus pakket niet goed op mijn tv. De app werkt altijd op telefoon of iPad. Als hij het niet doet op tv krijg ik een slotje te zien en een volumebalk. Graag een oplossing hiervoor.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoe kijk je NPO plus?

Heb je ook een abonnement? 

Welke KPN tv decoder heb je? 

Reputatie 5
Badge +8

Hoi @Katoe, welkom op het forum! Werkt het inmiddels weer goed of ervaar je nog problemen met het kijken? Het kan helpen om de tv-ontvanger opnieuw op te starten wil je dit eens proberen? 

Mocht dit niet helpen, vul dan vooral je profiel in en laat daarna hier een berichtje achter. Dan controleer ik hier de verbinding. Kan je dan ook een foto maken van wat je te zien krijgt? 

Ik kan nog steeds dagen wel en dan weer enkele dagen niet kijken, wat ik ook probeer,

 

Npo plus abonnement, maar kan niet kijken. Elke paar dagen springt de boel op een slotje en daarna een volumebalk.de andere dagen kan ik opeens weer kijken. Zo gaat dat al twee maanden sinds ik op npo plus geabonneerd ben. Npo start springt altijd na keuze voor een programma meteen op zwart.

ik heb een Artis 2952 V2 VIP ontvanger. Herhaaldelijk gereset, maar dat doet niets. Heel vervelend. Wat doen jullie hier nu echt aan? Ik zie dat ik bepaald niet de enige ben op dit forum.

 

Admin: dubbele topic samengevoegd met je bestaande topic

Reputatie 5
Badge +8

Vervelend dat het resetten niet heeft geholpen. Wil je je profiel nog invullen? Dan kan ik de verbinding aan deze kant controleren. 

En maakt het nog uit of je de NPO app start via het menu of via kanaal 205? Ik hoor graag van je.Â