Beantwoord

Opnames niet in lijst, maar wel te bekijken via gids

  • 23 May 2024
  • 3 reacties
  • 36 keer bekeken

We zien hier ook hetzelfde probleem.

Heel concreet hebben we gisteravond (2024-05-22) zowel het perfecte plaatje op RTL4 als een aflevering van Zussen op nederland1 opgenomen. Tijdens het opnemen verschenen deze al niet in de lijst met opnames (we kijken alleen via de ontvanger, niet via een app). Dit is gezien rond 20:35, in de gids stonden beide programma’s gemarkeerd als zijn “aan het opnemen” (rode bolletje en de “R”), maar ze kwamen dus niet voor onder Opnames.

Het is naderhand wel mogelijk om een programma vanuit de gids terug te kijken en dan krijg je ook de vraag of je de opname terug wilt kijken, terwijl datzelfde programma dus niet beschikbaar is in de lijst met opnames.

Helaas missen we nu dus ook van Zussen voor de tweede keer een aflevering.

Ik hoop dat KPN iets kan met deze info

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 25 May 2024, 18:01

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hallo, @2Wheels, er schijnt veel mis te gaan met opnames de laatste tijd, want ik lees hier veel klachten over...zelf heb ik TV+, daar gaan  de opnames wel goed (fingers crossed).

Maar...Zussen kan je terugkijken via NPO Start. Er zit geen reclame in, dus gewoon terugkijken kan ook...eigenlijk heeft opnemen van NPO 1,2 en 3 niet zoveel zin.

Reputatie 7
Badge +18

Hi @2Wheels en welkom bij de KPN Community!

Als de opnames nog niet terecht zijn, zou je dan tijdelijk eens willen kijken hoe het via de app gaat? Zijn ze daar wel te vinden?

Zo ja, doe dan een reset van de tv-ontvanger of, als je TV+ hebt, een reset van de TV+ Box. Ik ben benieuwd of ze dan weer verschijnen. 🤞

Zussen kan je terugkijken via NPO Start. Er zit geen reclame in, dus gewoon terugkijken kan ook

Anders is dit ook een goede tip!

De opnames zijn weer terug. In ieder geval de genoemde afleveringen van “Zussen”.

Reageer