Beantwoord

Opnames op de KPN TV+ app komen niet overeen met die op de TV ontvanger

  • 27 May 2024
  • 4 reacties
  • 50 keer bekeken

Één van mijn tablets heeft sinds kort de KPN TV+ app ipv de gewone KPN TV app, en sindsdien is het op die tablet een romeltje met opnames. Opnames die op de TV ontvanger zijn verwijderd staan hier nog gewoon in de lijst. Of ze zijn even weg en een week later weer terug.

Je kunt niet de info van een opname zien, dus niet van welk seizoen/aflevering de opname is.

Je kunt niet een opname die al voor een deel bekeken is op de TV ontvanger of de gewone app, verder kijken op de TV+ app.

Ik dacht slim te zijn en de TV+ app te verwijderen en de gewone TV app weer te installeren, maar dat werkt niet. Ik download dan de gewone app en hij installeert automatisch de TV+ app.

Heeft iemand een beter idee cq oplossing?

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 30 May 2024, 09:20

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Een_ander, welkom op onze community, dit is een bekend issue, als je op de app opnieuw inlogt moeten de opnames in de app kloppen met de opnames van je TV ontvanger.
Dit wordt met een komende update ook opgelost

Merci, dat ga ik proberen.

Is er misschien al een datum bekend voor die komende update?

 

Reputatie 7
Badge +20

nu ongeveer 😊

Het werkt, merci!

Reageer