Beantwoord

Raak ik mijn opnames kwijt als ik overga van KPN TV naar KPN TV+?

  • 5 June 2024
  • 5 reacties
  • 67 keer bekeken

Ik overweeg over te gaan van KPN TV naar KPN TV+. De dame van de klantenservice gaf aan dat dan mijn huidige opnames niet meer beschikbaar zouden zijn. Op het forum kwam ik opmerkingen tegen, dat dat alleen het geval zou zijn bij opnames van bepaalde zenders, en dat de opnames van de overige zenders wel bij KPN TV+ beschikbaar zouden blijven. Ik hoor graag of iemand hier duidelijkheid over kan geven. 

icon

Beste antwoord door joop2011 5 June 2024, 11:50

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Heeft de klantenservice dat echt gezegd??? Voor zover ik weet is dat niet juist. Ik mag hopen dat een moderator dit terugkoppelt naar de klantenservice.

Reputatie 7

Opnames van de HD-"Glas" zenders (661 t/m 670) zijn niet terug te kijken via de TV+ Box.

Opnames van de overige zenders gaan niet verloren.

Reputatie 7
Badge +20

Opnames van de HD-"Glas" zenders (661 t/m 670) zijn niet terug te kijken via de TV+ Box.

Opnames van de overige zenders gaan niet verloren.

 

Gelukkig is dat probleem al een tijdje geleden opgelost en ook die kan je terugkijken als je overstapt op KPN tv+.😉

 

@WinCor 

Je gaat van een “oude” KPN abonnement over op een nieuw KPN abonnement (KPN tv+)

Gelukkig blijven alle opnames intact en kan je die gewoon terug zien op de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box)

Reputatie 7
Badge +20

Even een aanvulling.

Zie hier.

@wjb hier geef je het zelfs zelf aan.

Allemaal bedankt voor de reacties! Ik weet genoeg zo.

Reageer