Beantwoord

Senioren afstandsbediening beschikbaar bij KPN?

  • 3 June 2024
  • 3 reacties
  • 61 keer bekeken

Mijn moeder gaat naar een verzorgingstehuis en kan niet goed omgaan met de KPN afstandsbediening. De zorg in het verzorgingstehuis is niet bedoelt voor dit soort zaken; hoe gaan jullie daarmee om?

Je kunt via Bol.com eenvoudige afstandsbedieningen kopen, met alleen +/_ knoppen voor zenders en geluid, maar ik begrijp dat deze niet te gebruiken zijn voor KPN TV.

Ik lees dat er in het verleden al vaker vragen over gesteld zijn; ik informeer dan ook of dit probleem inmiddels door KPN is opgelost en er wel een senioren afstandsbediening beschikbaar is.

Met andere woorden: Hebben jullie inmiddels een soortgelijke telefoon die Bol.com aanbiedt, beschikbaar?

https://www.bol.com/nl/nl/p/senioren-slechtzienden-universele-afstandsbediening-slim-groen/9200000104020188/?bltgh=sscVB0IZ0s-K2bAx8PVItw.2_45.46.ProductTitle

icon

Beste antwoord door Nick83 3 June 2024, 13:00

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Wellicht is er in de nieuwe woning een speciaal abonnement van KPN mogelijk voor in het verzorgingstehuis. Daar zit bij het TV abonnement namelijk een senioren-afstandsbediening bij. Ik kan het online nergens vinden, belt u anders maar even met 0800-0402 en spreek in ‘verhuizen’ (ik neem aan dat ze nu ook KPN heeft…?). De medewerker kan dan bij de postcode-huisnummer check zien of het mogelijk is op het nieuwe adres. Succes

Reputatie 7
Badge +24

Wellicht is er in de nieuwe woning een speciaal abonnement van KPN mogelijk voor in het verzorgingstehuis. Daar zit bij het TV abonnement namelijk een senioren-afstandsbediening bij. 

Bedoeld u deze?

https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/233229/comfort-afstandsbediening-voor-interactieve-tv/?soPos=651

Dat was bij de oude tv kastjes. Voor de TV+ ontvanger is nog geen afstandsbediening met grote knoppen.

Reputatie 7
Badge +20

@Seniorenafstandsbediening

Welke KPN tv ontvanger heeft u? 

 

Als u de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) heeft, dan kan je inderdaad de ab's via Bolc.om etc. niet gebruiken. Ook niet via de link van KPN (zie boven).

 

KPN is bezig met een afstandsbediening voor Senioren, als het goed is komt hij in de loop van dit jaar. 

Reageer