Sinds de laatste update loopt de app niet synchroon met de tv

  • 16 May 2024
  • 7 reacties
  • 86 keer bekeken

Bij ons na update loopt de app niet synchrone met de tv. Dus als ik iets wil opnemen via de app dan staat de opname niet op mijn tv en wanneer ik een opname verwijder op de tv staat het nog steeds in de app. 

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je vraag aangemaakt


7 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hi @Jantje5759 en welkom bij de KPN Community!

Daar hebben we inderdaad meer meldingen over ontvangen. We zijn het aan het onderzoeken en werken eraan om dit op te lossen. Excuses voor het ongemak! 

Bij ons hetzelfde probleem 

in de app programmeer ik voor opname. In de tv wordt niets opgenomen en dat wat ik in de app op mobiel heb opgenomen kan ik niet afspelen. 

Ik wil niet te vroeg juichen maar volgens mij is het probleem bij ons verholpen. 

Reputatie 1
Badge

Ik wil niet te vroeg juichen maar volgens mij is het probleem bij ons verholpen. 

Hier niet. Maar het komt wel weer terug bij de volgen downdate denk ik. 

 

Gisteren is de kpn tv app vernieuwd en na bijwerken v d app. Doet alles het weer. Geweldig!!! 

Reputatie 1
Badge

Hier is het weeeerr prut. Ze krijgen het denk ik nooit meer goed. Afblijven van dat spul. Laat die Chinezen hun spul maken en blijf er af. De kennis is er niet in Nederland. 

 

Reputatie 7
Badge +20

Hier is het weeeerr prut. Ze krijgen het denk ik nooit meer goed. Afblijven van dat spul. Laat die Chinezen hun spul maken en blijf er af. De kennis is er niet in Nederland. 

 

 

“Chinezen” wat bedoel je hiermee?

Sagemcom is een Frans product.

 

Ik ga ervan uit dat we het hier over de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) hebben.

 

Wat je het beste kan doen, is de box opnieuw opstarten.

Houd de kpn toets rechtsboven op de KPN ab ingedrukt totdat je een popup scherm ziet.

Kies daarna voor opnieuw opstarten.

 

99,9% van de gevallen werkt hij daarna weer zoals hij hoort te werken.

Reageer