Ik heb 5 mobiele abonnementen; 1x vaste telefoon; 1x internet & televisie en glasvezel maar denk erover om met alles over te stappen naar een concurrent. Het feit dat jullie de slechtste tv interface in de markt hebben en houden is stuitend! Bij uitzending gemist continu vijf minuten reclame ervoor, noem ik gewoon consument pesten want iedereen zapt toch door. En dat jullie geen app maken voor de appletv, Ongelofelijk! Dat er niemand opstaat binnen KPN die zegt dat zulk dramatisch slechte producten (de tv kastjes) niet meer verkocht mogen worden is mij een raadsel. De reactietijd om te zappen naar een ander kanaal is soms meer dan 2s. Dat is bijna hetzelfde als vroeger zonder afstandbediening en ik moest lopen naar de TV. Is er niemand op de IT afdeling bij KPN die zich afvraagt hoe Netflix en Apple het wel voor elkaar krijgen om een een 1Gb film onmiddellijk te laten instarten? Ik betaal een klein fortuin per maand om bij het winnende team te horen. Als jullie niet snel veranderen en een winnende houding aannemen dan trek ik mijn conclusies en ga onderzoeken welke conculega wel presteert voor zo’n 3kEUR per jaar.
admin: eigen topic aangemaakt.