Vraag

Televisie permanent op luidspreker

  • 17 June 2024
  • 8 reacties
  • 67 keer bekeken

Reputatie 2

Hoi ik heb recent digitale omvormer aangesloten op mijn stereo. Ik zit bij KPN en kan nu radio via luidspreker horen, maar ook tuner gebruiken middel fm antenne. Ik wil nu ook tv op luidspreker krijgen als ik een film wil kijken. Wat heb ik daar nog voor nodig? Versterker heeft geen hdmi ingang. Alvast bedankt voor het meedenken.


8 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Wat voor merk en type tv-decoder heb je van KPN @Hay Verlinden ?

 

Reputatie 2

Deze.

 

Hier nog meer info  :

 

Nou, dan komt bij mij de vraag op... hoe kijk je die film?

Netflix, Videoland, HBO max zitten ook op de 5202. Dus als je die apps daarin gebruikt komt het geluid ook uit je stereo. 

Dvd speler? Sluit dan diens audio uitgang op een vrije ingang van de versterker. Is die er niet dan gaat het niet. 

Reputatie 2

Nou, dan komt bij mij de vraag op... hoe kijk je die film?

Netflix, Videoland, HBO max zitten ook op de 5202. Dus als je die apps daarin gebruikt komt het geluid ook uit je stereo. 

Dvd speler? Sluit dan diens audio uitgang op een vrije ingang van de versterker. Is die er niet dan gaat het niet. 

Hoi het gaat mij er om als ik gewoon tv kijk bv voetbalof journaal dat ik ook geluid via boxen en niet alleen via tv kan horen. Dat had ik vroeger ook. 

 

Dat gaat toch op precies dezelfde wijze als je de radiozenders vanaf 801 op je boxen beluistert. 

Reputatie 2

Dat gaat toch op precies dezelfde wijze als je de radiozenders vanaf 801 op je boxen beluistert. 

Klopt het werkt gewoon. Dacht dat ik nog iets moest doen. Bedankt voor reactie. Groet Hay

Ik begreep al niet waarom ik het niet begreep, maar nu wel.  :-)
Een gedachtenkronkel noem ik dit, heb ik ook wel eens.

( Ik dacht nog even dat het er misschien iets mee te maken had of het audio signaal uit de ontvanger of uit de monitor (TV) komt. )

Reageer