Vraag

tv aan maar het duurt 15 seconde voordat ik beeld heb

  • 5 May 2020
  • 5 reacties
  • 100 keer bekeken

Badge

Als ik de tv aandoe dan duyrt het 15 seconden voordat ik beeld heb maar geluid heb ik wel

Mijn vader blijkt dit pr o bleek ook te hebben 

Hoe komt het?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Badge +19

Welk type ontvanger heb je?

Reputatie 7
Badge +22

@MelissaLubbers0 mocht je een Motorola 1853 hebben kun je via deze onderstaande link kun je de Motorola omruilen voor een nieuwere versie TV ontvanger:

Apparatuur omruilen

Reputatie 1

Sinds een paar weken heb ik ook hetzelfde probleem. Ik heb een Arcadyan HMB2260 ontvanger en er is niets aan de apparatuur of de opstelling gewijzigd. Ben ook wel benieuwd wat de oorzaak kan zijn.

Reputatie 5
Badge +4

Ik heb een Arris VIP5202 en het duurt 38 seconden voordat ik beeld heb en daarna nog 5 minuten(!) voordat de hele TV gids geladen is.

Oplossing is de optie dat ie in spaarstand gaat uitzetten. Dan werkt alles binnen 2 seconden.

Reputatie 7
Badge +25

Hi @MelissaLubbers0. Welke tv-ontvanger heb je? Als dat de 1853 is kun je die beter omruilen zoals Dennis al aangeeft. Ik hoor het graag.

Sinds een paar weken heb ik ook hetzelfde probleem. Ik heb een Arcadyan HMB2260 ontvanger en er is niets aan de apparatuur of de opstelling gewijzigd. Ben ook wel benieuwd wat de oorzaak kan zijn.

Jij hebt dus ook wel eerst al geluid, maar geen beeld? Kun je het eens echt timen? 15 seconden is wel echt lang.