Beantwoord

Tv gids niet meer goed, tijdsnotatie van de dag klopt niet

  • 12 May 2024
  • 5 reacties
  • 71 keer bekeken

Sinds vandaag 12-05-2024, werkt de tv gids hier niet goed, als men in de gids bv met de afstandsbediening, op de pijl omhoog drukt> is het niet meer zondagochtend, maar meteen zaterdag.

De (zon) dag start dus schijnbaar niet meer om 24 uur middernacht, maar om 8 of 9 uur 's ochtends, dit geeft problemen (of kan dat gaan geven) met terugkijken en/ of opnemen,.

Is er een update geweest of iets anders aan de hand met de gids van itv, (gaat niet om app of tv+) ook graag bericht via tv menu of mail aan klanten dan.

 

Dank U, als U een antwoord weet, vorige topics over de gids zijn oud en gesloten.

icon

Beste antwoord door Geen hier 13 May 2024, 13:27

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Op welke manier kijk / gebruik je de gids?

 

  1. Via KPN tv ontvanger? zo ja, welke heb je?
  2. Via KPN iTV app, zo ja op welk apparaat?

 

Is er een update geweest of iets anders aan de hand met de gids van itv, (gaat niet om app of tv+) ook graag bericht via tv menu of mail aan klanten dan.

Wat bedoel je hiermee?

 

Het forum is een klanten helpen klanten forum.

Moderator kijkt en helpt ook. 

Via kpn itv, geen idee welke... Weet niet waar ik dat kan vinden, kastje is al zo oud, maar ik denk dat het (of dat hoop ik) een tijdelijk probleem was, ben net thuis en het lijkt weer te functioneren.

Duimen maar en toch bedankt!

Ps @joop2011  Ik las je vraag niet goed door, dus nu moet ik dubbel pisten en dat mag niet hier.

Maar ik wil nog even zeggen, dat ik nieuws over een update liever per mail of in het berichten menu van de tv ontvanger lees, ik kom hier alleen als ik er op een andere manier niet uit kom.

Reputatie 7
Badge +20

Via KPN iTV, kan zowel app als ontvanger zijn.

 

Onderop de KPN tv ontvanger staat welke het is.

Ik hoor het graag. 

@joop2011  De Arris VIP2592, blijkt inderdaad afgelopen weekend een kleine update geweest te zijn, maar men vergat dat even aan te passen hier> is nu net gebeurd, op mijn verzoek.

Zou er niets mee te maken moeten hebben, maar ik merk vaker even een hapering> als er een bug verholpen wordt of kleine update is geweest, dus toch frappant.

Reageer