Vraag

tv ontvanger hangt op 95%

  • 21 October 2020
  • 6 reacties
  • 176 keer bekeken

Hallo,

tv ontvanger hangt op 95%. eerst hadden we alleen zender 1 2 en 3 , de rest deed het niet. Op forum gezien modem etc herstarten, hebben we gedaan. Ontvanger herstarten hebben we gedaan en die blijft nu hangen. We hebben een Arcadyan HMB2260, we hebben de indruk dat dit door recente updates van KPN komen. 2 ontvangers hebben allebei hetzelfde probleem.

Proces al paar keer herhaalt, meer dan 10 minuten gewacht maar blijft hangen.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @RvD2020, welkom! Dit is wel erg rot.. Begrijp ik goed dat je nu van beide ontvangers geen gebruik meer kunt maken? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan kijken we graag mee. 

Goede middag, heb mijn profiel aangepast. We hebben tot laat gisteren en vroeg vanochtend geprobeerd om tv ontvanger weer aan de praat te krijgen, inclusief modem herstart, ontvanger herstart, terug zetten naar fabrieksinstellingen , software verwijderen, niets help. We komen op 95% en dan blijft ie uren hangen. alles werkte prima to gisteren, lijkt ons dat de kpn updates dit veroorzaken want we hadden een update en daarna zitten we met de problemen.

kan het aan internet snelheid liggen, vond mijn internet ook trager geworden, ik doe net een speedtest en kom op download speed 1 Mbps, ik zou 100MB/s moeten hebben, er is echt iets heel mis. Kunnen checken wat er aan de hand is?

 

Reputatie 7
Badge +30

Wat jammer om dit te lezen :-(. Hoe staat het er nu voor? Ik zie niet meteen iets geks als ik je lijn doormeet. Klopt het dat je twee ontvangers gebruikt? Werkt de andere nog wel? Wat zijn de laatste drie cijfers van het serienummer van de defecte ontvanger? Die vind je op de onderkant. Krijg je, als je de ontvanger na de reset opnieuw opstart ook een foutcode?

Reputatie 7
Badge +30

Hoe staat het er nu voor, @RvD2020?

Hallo,

tv ontvanger hangt op 95%. eerst hadden we alleen zender 1 2 en 3 , de rest deed het niet. Op forum gezien modem etc herstarten, hebben we gedaan. Ontvanger herstarten hebben we gedaan en die blijft nu hangen. We hebben een Arcadyan HMB2260, we hebben de indruk dat dit door recente updates van KPN komen. 2 ontvangers hebben allebei hetzelfde probleem.

Proces al paar keer herhaalt, meer dan 10 minuten gewacht maar blijft hangen.

Hier hetzelfde verhaal RvD2020. Ik wil voetbal kijken.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt