Hallo, beste KPN,
Hoe kan ik een verzoek indienen om mijn defecte tv ontvanger om te ruilen?
Ja.... ik heb alle stappen al doorgelopen, mijn vraag ingesproken via de klanten service, een niets zeggende sms ontvangen, al heeeeeel lang aan de lijn gehangen en gewacht alles zonder resultaat!
Ja, ik ben een beetje boos omdat KPN haar uiterste best doet om zo onduidelijk mogelijk te zijn.
Graag jullie reactie.
Dank je wel en hopelijk tot heel snel!
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Beste @kjkok , welkom terug! Wat jammer om te lezen dat het je zoveel moeite kost om een ontvanger om te ruilen, zeg.. Ik help je hier graag verder mee. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Als je meerdere ontvangers hebt, wil je dan het serienunmmer van de defecte ontvanger onder 'persoonlijke opmerkingen' zetten? Wat is er precies defect aan jouw ontvanger trouwens?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.