Vraag

TV ontvangers zouden vervangen worden.

  • 7 December 2020
  • 11 reacties
  • 96 keer bekeken

Ik ben vanmorgen gebeld door een medewerker van KPN omdat ik van plan was om over te stappen naar een andere internet en tv provider. Zij wou graag een aanbieding doen om er zo voor te zorgen dat ik toch klant blijf bij KPN. Ze heeft een prima aanbieding gedaan en zei dat ik nieuwe tv-ontvangers kon aanvragen bij de technische dienst. Dit had ik gevraagd omdat ik de ontvanger weg wil werken achter de tv. Met mijn huidige ontvangers werkt dat niet omdat dit nog infrarood ontvangers zijn en geen bluetooth.

Ik moest naar 0800-0402 bellen en vragen naar de technische dienst. De medewerker die ik aan de lijn kreeg vertelde mij dat ze geen nieuwe ontvangers sturen als de oude niet defect zijn.

Ik zou toch graag de 2 bluetooth ontvangers willen die me beloofd zijn. Hoe gaan we dit regelen KPN??


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Daarvoor zult u het 4K pakket moeten nemen. Dat krijgt u uw fel begeerde kastjes.

Hoe zit dat eigenlijk met andere providers, hebben die ook Bluetooth ontvangers? 

Reputatie 5
Badge +8

Is het inmiddels gelukt met het aanvragen van de nieuwe ontvangers? Dit kun je doen in MijnKPN. Voor de 4K-ontvangers rekenen we wel een meerprijs ten opzichte van de 'normale’ ontvangers. 

En welkom op ons Forum trouwens @FritsStrijbos :)

Beste Nick,

Mijn oude ontvangers zouden kostenloos geruild worden door bluetooth ontvangers. Maar als ik bel naar KPN wordt mij gewoon verteld dat ze dat niet doen. Gewoon voorgelogen dus om maar een klant te behouden. Daar wordt ik niet blij van!

Reputatie 5
Badge +8

Mocht ik in de systemen kunnen vinden dat dit inderdaad beloofd is, dan kan ik dit misschien nog voor je in orde maken @FritsStrijbos. Ik kan me voorstellen dat wanneer iets beloofd is, je dit ook graag wil hebben. Kun je jouw forumprofiel zo volledig mogelijk invullen? Dan ga ik voor je aan de slag.  

Hallo Nick,

 

Fijn dat je het in orde wil maken, maar dat hebben ze waarschijnlijk niet genoteerd. Mij was gezegd dat ik contact kon opnemen met de technische dienst en dat zij dan de nieuwe ontvangers zouden opsturen.

Ik heb mijn profiel bijgewerkt. Hoor graag van je of je iets kunt regelen.

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +24

Nick en Niek zijn 2 verschillende namen hé? Niet door elkaar halen. In een ander topic ook al last van.

Fijn dat je het in orde wil maken, maar dat hebben ze waarschijnlijk niet genoteerd.

Waarom gaat u hier bij voorbaad al vanuit? Waarom denkt u dat die medewerker dat niet genoteerd heeft?

Omdat ik denk dat ze het gezegd heeft om het jaarcontract te kunnen verlengen. En ik denk dit omdat als ik bel en vraag naar de technische dienst ik deze bij voorbaat al niet te spreken krijg omdat ze mij dan vertellen dat ontvangers niet geruild worden als deze nog werken.

Maar ik hoop dat het wel genoteerd heeft en dat jij ervoor kan zorgen dat het geregeld wordt.

Zou erg fijn zijn.

Reputatie 5
Badge +8

Ik heb even gekeken in mijn systeem, maar zie helaas niets over het gratis verkrijgen van de 4K-ontvangers. Ik zie de aanbieding die mijn collega heeft gedaan, waar je uiteindelijk op in bent gegaan. En daar staat het ook niet tussen. 

Je geeft aan dat je contact op kon nemen met de technische dienst om je ontvangers om te ruilen. Dit is niet hoe het gaat. De technische dienst komt pas kijken zodra er apparatuur of diensten niet goed werken. Ik neem aan dat je ontvangers het gewoon goed doen?
Wanneer je echt de 4K-ontvangers wil, dan is dat puur een kwestie van aanzetten in MijnKPN. Dus misschien is er in de communicatie ook iets misgegaan? 

Ik vind het heel jammer om te zeggen, maar ik kan niet de 4K-ontvangers gratis voor je activeren. 

Hallo Niek,

Bedankt voor de moeite. Ik zal kijken hoe ik hiermee verder moet. Maar wil wel gezegd hebben dat ik het geen stijl vind van KPN. Dingen telefonisch beloven en dan niet nakomen.

Fijn weekend!

Reputatie 5
Badge +8

Dat snap ik heel goed en ik geloof je ook als je zegt dat dit beloofd is, maar ik kan het simpelweg niet gratis voor je toevoegen. Ondanks dat ik je moet teleurstellen wens ik je ook alvast een fijn weekend.