Vraag

tv5 monde

  • 7 December 2020
  • 3 reacties
  • 59 keer bekeken

TV5 monde is al een heel tijdje uit het KPN pakket en ik mis het echt enorm.

TV2 is geen alternatief, een kleurloze spelletjeszender, terwijl TV5 enorm informatief is.

hierbij verzoek ik jullie, KPN, te heroverwegen om TV5 monde terug te nemen in het pakket. Het is leerzaam voor alle kinderen die Frans in hun vakkenpakket hebben, informatief over kunst, cultuur en actualiteiten in Frans sprekende gebieden. 
Naar mijn mening Is TV5 monde een heel erg goede, buitenlandse televisiezender. Jullie zouden mij en ik denk heel veel anderen een groot plezier doen als het weer  In het pakket terugkwam. 
Hoop van harte dat u erover gaat nadenken en misschien heel veel klanten een plezier gaat doen.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 4
Badge +5

Hoi @Tiessien, welkom op  het forum! Ik snap dat het vervelend is maar ik ben bang dat er momenteel niet veel aan te doen valt. Ik citeer @PeterG “

Niet bij KPN. Hij is nu 2 jaar weg omdat KPN en de zendereigenaar het niet eens konden worden over de doorgifteprijs (voor KPN t.o.v. het aantal kijkers naar deze zender. Ze weten precies hoeveel kijkers er voor 1 juli 2018 op afstemden.)

Wil je weer TV5 kijken dan kan dat via een andere provider (denk eraan, er zijn meer die deze zender niet hebben). Of via de satelliet. Daar zit ie FTA op. Zonder Nederlandse ondertiteling, dat wel.”

Misschien dat de zender in de toekomst weer terugkomt bij KPN!

Hoi @Tiessien, welkom op  het forum! Ik snap dat het vervelend is maar ik ben bang dat er momenteel niet veel aan te doen valt. Ik citeer @PeterG “

Niet bij KPN. Hij is nu 2 jaar weg omdat KPN en de zendereigenaar het niet eens konden worden over de doorgifteprijs (voor KPN t.o.v. het aantal kijkers naar deze zender. Ze weten precies hoeveel kijkers er voor 1 juli 2018 op afstemden.)

Wil je weer TV5 kijken dan kan dat via een andere provider (denk eraan, er zijn meer die deze zender niet hebben). Of via de satelliet. Daar zit ie FTA op. Zonder Nederlandse ondertiteling, dat wel.”

Misschien dat de zender in de toekomst weer terugkomt bij KPN!

@Sebastiaan_ , 

Zonder de laatste zin zou je bericht helemaal correct zijn geweest. (En dat schrijf ik niet vaak als het om TV5 gaat).

Ik begrijp nu van de laatste zin dat degene die dit willen het kenbaar moeten maken aan KPN. Want KPN overdenkt dat. 

M.a.w. een vraag om dit vooral in dit forum te schrijven als je TV5 (met ondertiteling) terug wilt, want KPN heeft nu eenmaal geen ander communicatiemiddel. 

Met een smile geschreven. 

Reputatie 4
Badge +5

@CorL Waar ik meer op doelde met die zin is dat wij beide niet kunnen weten wat de toekomst te bieden heeft. Ik zeg niet dat TV5 terugkomt, maar je weet het maar nooit. :wink: