Vraag

Uitbreiding opnamecapaciteit?

  • 3 June 2024
  • 10 reacties
  • 202 keer bekeken

Reputatie 2

Hallo KPN,

is er duidelijkheid aan klanten te geven, en dan niet alleen hier in het forum, hoe het nu zit met de opnamecapaciteit.

Ik begrijp hier in het forum dat dit verhoogd is ten gevolge van een storing en kwam hier bij toeval achter omdat ik ineens meer capaciteit had en ging Googlen of jullie dit zonder berichtgeving verhoogd hadden, was al blij. 
 

Blijkbaar met een dooie mus of gaan jullie deze ruimte handhaven, want hoe, met welke consequenties, willen jullie dit gaan terugzetten?


10 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hoeveel ruimte had u? En hoeveel heeft u nu? Waar leest u dat de opnamecapaciteit verhoogd is? Linkje?

Goede vraag! Ik heb ook extra, moest hier zoeken om de verklaring te vinden en weet nu niet waar ik aan toe ben. Wil niks kwijt raken straks omdat het wordt teruggedraaid. Maar er wordt dus niet over gecommuniceerd...

 Met meer capaciteit wordt meer dan de standaard 200 uur bedoeld? 

Gevonden de vraag is hier ook gesteld blijkbaar was de capaciteit tijdelijk verhoogd naar 300 uur.

 

Ja, dat was ik zelf. Maar een antwoord ontbreekt nog. Wanneer wordt dit teruggedraaid?

Ook mijn opname-capaciteit ging twee weken geleden van 89 % vol naar 59 %. Ga binnenkort op vakantie en neem dan op maar kijk (nog) niet terug. Weet nu niet waar ik aan toe ben. Overigens leken er toen die switch gebeurde eerst hele series te zijn gewist, maar die kwamen later weer terug, terwijl de 59 % bleef staan. 
waarom kan hier geen duidelijkheid over komen ????

Is het niet gewoon zo dat de extra opgenomen tijd eerst wel en nu niet meer wordt meegerekend? In oude fora zou de tijd wel mee worden gerekend volgens KPN en in een recent antwoord wordt aangegeven dat het niet zou meetellen. 
Erg irritant overigens dat gerommel met die opslagcapaciteit zonder communicatie hierover. Als je veel capaciteit gebruik verdwijnt er straks mogelijk ineens van alles, wat je niet kan voorzien op deze manier 

De extra opgenomen tijd wordt nog steeds niet meegerekend.

Iedereen heeft momenteel 300 uur inderdaad. 

Het lijkt me ook niet terug te draaien. Zodra iemand over de 67 % zit momenteel zou die anders oudere opnames weer (...) kwijtraken.

Reputatie 7
Badge +20

Hallo KPN,

iof jullie dit zonder berichtgeving verhoogd hadden, was al blij. 
​​​​​​

 wat betekend iof?

 

Halle KPN?

Jullie?

Zoals je al gemerkt hebt, is het forum een klanten helpen klanten forum.

Een moderator kijkt ook mee en helpt ook. 

Volgens mij zitten we weer op 200 uur. Ik heb sinds 2 dagen 'ineens' veel meer percentage gebruikt. 

Bij mij is er nog steeds veel meer ruimte, waarom wordt hier geen duidelijkheid over gegeven?

Reageer