Vraag

Vastgelopen tv-ontvanger

  • 29 February 2020
  • 2 reacties
  • 45 keer bekeken

Afgelopen woensdag 26-2 heb ik contact gehad met een medewerker omdat mijn software update in een loop zat, bleek een technisch issue en wanneer het was opgelost zou ik een melding krijgen. Tot die tijd geen televisie! Nu 4 dagen later nog steeds geen bericht/oplossing. Ondertussen zelf maar blijven proberen en dat lukt voor 90%. Ik had nu wel weer televisie maar opnames staan er niet meer (optie is niet eens beschikbaar) en nieuwe opnames die gepland staan worden ook niet opgeslagen. Ook is de functie instellingen niet beschikbaar.

Nogmaals opnieuw software verwijderd en opnieuw alles gedaan maar nu krijg ik weer foutcodes. Graag wil ik een echte oplossing i.p.v. dat er een storingsmelding word aangemaakt en ik geen tv meer kan kijken. 

Optie zou zijn een nieuwe ontvanger, ik zie dat je als nieuwe klant automatisch een tv-ontvanger ontvangt geschikt voor 4K (Arris VIP5202), aangezien ik ook een tv heb die hiervoor geschikt is lijkt het me handig dat ik deze ook mag ontvangen. Graag zsm een juiste oplossing, ik betaal tenslotte genoeg om te mogen verwachten dat ik normaal televisie kan kijken. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Verhoef999, welkom terug en sorry voor de late reactie! Is het inmiddels wel opgelost? Kan ik nog iets voor je betekenen? In dat geval ben ik benieuwd naar welke ontvanger je op dit moment hebt. Kan je ook je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)?

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, dus ik hoop dat het nu wel weer werkt! Als je nog hulp wenst, laat het dan vooral weten.Â