Beantwoord

Waarom wordt niet opgeslagen waar ik gebleven ben bij opnames?

  • 29 May 2024
  • 3 reacties
  • 41 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo,

Ik kijk veel opnames op mijn MacBook. Hiervoor maak ik gebruik van verschillende webbrowsers, Chrome, Firefox, en Safari. Welke browser ik ook gebruik er wordt bijna nooit onthouden waar ik gebleven ben. De opname start dan gewoon weer opnieuw. De melding die ik dan krijg heb ik bijgevoegd als foto. Wat zou de oorzaak kunnen zijn?

 

 

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 30 May 2024, 17:29

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hi @KLeine_Heino! Niet handig dat je steeds weer zelf moet zoeken waar je gebleven bent bij de opnames. 😕

Goed dat je dit op verschillende browsers hebt getest. Wat als je het op een ander apparaat probeert? Je telefoon bijvoorbeeld? Krijg je daar dezelfde melding te zien?
Ook ben ik benieuwd of je de Macbook al eens opnieuw hebt opgestart sinds dit speelt. Klinkt suf, maar wellicht helpt dat ook al!

Reputatie 1

Alles geprobeerd, voor zover ik nu merk is het via de gewone tv box geen issue, maar via de app en online wel.

Reputatie 7
Badge +18

Hmm, op een ander apparaat gebeurt dus hetzelfde? Ook daar krijg je de foutmelding te zien? 

Je geeft aan dat het via de app ook gebeurt, krijg je dan dezelfde foutmelding in beeld?

Reageer