Beantwoord

Kan mijn nieuwe mobiele abonnement niet toevoegen aan KPN Compleet

  • 2 September 2020
  • 3 reacties
  • 94 keer bekeken

Ik heb een nieuw mobiel abonnement bij KPN afgesloten en wil dit toevoegen aan KPN Compleet via mijnKPN. Ik blijf echter de melding krijgen dat dit (nog) niet lukt. We hebben het simkaartje nu 2 dagen in huis en ik zou verwachten dat dit nu toch wel moet lukken. Dit is het derde nummer wat toegevoegd moet worden bij KPN Compleet en zover ik weet gingen de vorige 2 wel goed, maar dat is even terug.

Een beetje frustrerend werkt het dan ook nog dat ik op geen enkele manier een helpdesk kan bereiken behalve via dit forum.

Wat kan er aan de hand zijn en hoe kan ik dit oplossen?

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 2 September 2020, 10:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Bob Romijn. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om jouw nieuwe nummer toe te voegen aan jouw KPN Compleet huishouden. Ik heb zojuist het nummer (eindigend op 534) toegevoegd. Je kan vanaf nu ook mb's delen en onderling gratis bellen met dit abonnement en ontvangt maandelijks een korting van 5 euro. :relaxed:

Helemaal top. Snap alleen niet waarom mij dit dus niet lukte……

Bedankt!

Reputatie 7
Badge +21

Helemaal top. Snap alleen niet waarom mij dit dus niet lukte……

Bedankt!

Ik heb daar ook geen verklaring voor. Graag gedaan! Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!:relaxed: