Beantwoord

Aanmelden KPN Compleet lukt niet

  • 16 November 2022
  • 6 reacties
  • 76 keer bekeken

Beste, ik ben onlangs overgestapt naar kpn internet en tv en heb al twee mobiele abonnementen op hetzelfde adres geregistreerd. Ik probeerde me te registreren voor kpn compleet maar dat lukte niet. Moet ik iets doen om het te laten werken? Dank je wel!

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 22 November 2022, 11:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

KPN Compleet is voor de oudere abonnementen. Nu bij Hussel bestaat het niet meer. U kunt entertainmentkorting op het thuis abonnement krijgen als u een entertainmentpakket afgesloten heeft. Bedoelt u dat?

U kunt ook Husselkorting krijgen op uw mobiele abonnementen. Maar dubbele data zoals vroeger bij Compleet bestaat niet meer. Tenzij de mobiele abonnementen nog van voor het Hussel tijdperk zijn. Zijn het oudere abonnementen? 

KPN Compleet is voor de oudere abonnementen. Nu bij Hussel bestaat het niet meer. U kunt entertainmentkorting op het thuis abonnement krijgen als u een entertainmentpakket afgesloten heeft. Bedoelt u dat?

U kunt ook Husselkorting krijgen op uw mobiele abonnement(en). Maar dubbele data zoals vroeger bij Compleet bestaat niet meer. Tenzij de mobiele abonnementen nog van voor het Hussel tijdperk zijn. Zijn het oudere abonnementen? 

 

Nee, de abonnementen zijn recent. Ik doelde op de korting op het mobiele abonnement (tot €7,50) als ik het internetabonnement op hetzelfde adres combineer. ik heb deze link gebruikt maar lukte niet. Of wordt de korting automatisch verrekend?

Ik heb internet, tv en twee mobiele abonnementen op hetzelfde adres, maar het hussel lukt niet. Ik kreeg dit bericht toen ik probeerde te registreren:

“Het is nog niet gelukt om je aan te melden, mogelijk ben je al aangemeld.
Een mislukte aanmelding kan komen door één van onderstaande redenen.”

 

Admin: samengevoegd met je bestaande topic

Reputatie 7

Welkom op het forum @Mcvin. Als het recente abonnementen zijn zullen het Husselabonnementen zijn en gaat het over het activeren van de Husselvoordelen. De link die je hebt gebruikt is daar ook voor. 

Met de gegevens op je profiel heb ik al voor je gekeken. Beide 06-nummers zijn aangemeld voor de Husselvoordelen, dat is goed gegaan dus. Het Thuis abonnement staat er echter nog niet bij. Ik heb hierbij een verzoek gedaan om die toe te voegen, zodat je de voordelen kunt gebruiken.

Beste @Jasper , bedankt voor het antwoord. Ik heb vandaag de mobiele rekening ontvangen, maar de husselvoordelen wordt niet toegepast. Hoe lang duurt het voordat de husselvoordelen wordt geregistreerd?

 

Reputatie 7

Dat is gek inderdaad, ik zie het Thuis abonnement er ook nog niet bij staan. Het had kunnen zijn dat het de factuur gemist had, maar dan had ik het Thuispakket er hier bij moeten zien staan. Ik weet niet waarom het niet is gelukt om die toe te voegen, dus ik heb een melding aangemaakt voor de afdeling die over de voordelen gaat. Zij zullen meekijken naar de voordelen en als er meer duidelijk is of als het gelukt is zullen ze jou contacten. Dat zullen ze telefonisch of per sms doen.