Vraag

Abonnement afgesloten met actie, twee dagen later andere actie en hogere snelheid

  • 24 June 2023
  • 15 reacties
  • 194 keer bekeken

Wij gaan verhuizen eergisteren stond er nog een aanbieding van 9 maanden en op mijn nieuwe adres niet meer 200 mb haalbaar was. Vandaag ga ik kijken en zag tot me verbazing dat de aanbieding is veranderd maar ook de haalbare snelheid die staat nu op 1000mb.

als we dat gisteren hadden geweten dan had ik 9 maanden op 1000mb direct besteld maar nu kan dat niet meer. Ik voel me misleid.

kan ik nog voor de aanbieding van 9 maanden in aanmerking komen?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Waarom misleid? De acties veranderen telkens. Kan zomaar zijn dat er morgen weer wat anders staat ofzo. Gratis tv bijvoorbeeld. Of een jaar lang voor 35 euro. Kan zomaar. Het is telkens anders.

Eerst kon ik maar 200 gb krijgen en 2 dagen later 1000 gb dat is verschil van 800 gb 

Op het nieuwe adres

mij heb nog niets aangevraagd.

.bij de actie van de Philips tv staat wel hoe lang de actie duurt maar bij de 9 maanden stond deze niet.

Je kunt binnen 14 dagen annuleren en een nieuw abbo afsluiten. 

We hebben maar KPN gebeld en konden nog aanmelden voor 9 maanden korting maar het zit niet mee om een nieuw abonnement aan te vragen

we kregen de bevestigen daarin klopte de snelheid niet, dus weer bellen aan vraag moest geannuleerd worden,  nieuwe aanvraag gedaan.

we kregen de bevestiging en daarin was de opleverdatun (die later is) weer niet juist, weer het hele verhaal verteld.. we kregen weer een annulering.

weer een bevestiging en daarin staat dat we het pakket 3 dagen voor de oplevering krijgen, dan wonen nog de oude bewoners daar en we kunnen het pakket dan niet aannemen, bij de eerste aanvraag konden wel een andere adres opgeven waar het pakket heen moest en nu kan het niet.. wat een gezeur zeg… bij andere bedrijven kan dit wel maar kon niet.. wat moet ik doen…ik ben toch niet de enige die huis heb gekocht en wil aansluiten?

Ik wordt echt blij nu, ik zie via mijn KPN dat mijn bestelling is geannuleerd ik weet van niets. Wat kan ik nu wel of niet verwachten????😡

Heb maar 0900 nr gebeld maar niemand  weet iets, 5 juli zou ik worden aangesloten 17 juli komt een monteur, mijn KPN zie mijn bestelling is geannuleerd, via 0900 nr kunnen ze geen antwoord geven..dus ik weet als klant niets, ze zeggen 5 juli is niet haalbaar, pakket daar weten ze niets van..😡

Ik kom bij de aanvraag al niet verder en ben nog geen klant bij KPN. Bestelling geplaatst maar ik weet niets en heb geen bevestig etc 

 

KPN en 0900-nummer?

KPN kan je van maandag tot en met vrijdag van 8:00 tot 18:00 en zaterdag van 8:00 tot 17:00 bereiken via 0800-0402. 0900-nummer kan ik mij niet voorstellen tenzij je via een doorschakelnummer naar een gratis nummer wilt bellen?

Binnen KPN ben ik al 2 dagen bezig om mijn aansluiting aan te vragen en te regelen. De bevestigingen kloppen niet.

ik krijg bevestiging van 100gb en wil 200.

bi de 2e aanvraag staat geen opleverdatum in. Opnieuw word de order geannuleerd.

via mijn KPN staat nu dat geannuleerd is. Etc etc 

krijg een mail dat er een monteur op 17 juli langs komt ik weet van niets. Dus ik bel net en ik wordt dan pas de 17 aangesloten terwijl de afspraak op 5 juli was.. iedereen doet maar wat maar ik weet van niets en heb nog niets..kan je dan voorstellen ik ga naar ziggo..beter een slechte aansluiting dan helemaal niets… de medewerker begon net al over een Dongel .. aan die ellende begon ik niet…maar wacht tot morgen en dan is dag KPN 

bi de 2e aanvraag staat geen opleverdatum in. Opnieuw word de order geannuleerd.

 

De opleverdatum wordt vermeld in de tweede e-mail die u ontvangt, de eerste met als titel “Bedankt voor uw bestelling” wordt altijd de wensdatum medegedeeld. De tweede e-mail met als titel "Informatie over uw bestelling” bevat vaak de uiteindelijke streefdatum. Soms kan het vervroegd worden maar dit is lang niet altijd mogelijk. De streefdatum is n.l. altijd afhankelijk van het moment waarop een monteur ter plaatse kan komen alsmede het moment wanneer de netwerk beheerder (KPN Netwerk NL) de mogelijkheid heeft om eventuele werkzaamheden uit te voeren (mocht dit nodig zijn).

 

krijg een mail dat er een monteur op 17 juli langs komt ik weet van niets. Dus ik bel net en ik wordt dan pas de 17 aangesloten terwijl de afspraak op 5 juli was.. iedereen doet maar wat maar ik weet van niets en heb nog niets..

 

Als u 5 juli wilt, maar de monteurs op zijn vroegst 17 juli kunnen, dan is het niet anders. In principe geldt dit voor alle providers - zelfs bij Ziggo als de koppeling in de straatkast gerealiseerd zou moeten worden).

 

kan je dan voorstellen ik ga naar ziggo..beter een slechte aansluiting dan helemaal niets… de medewerker begon net al over een Dongel .. aan die ellende begon ik niet…maar wacht tot morgen en dan is dag KPN 

In principe is een dongel een uitstekende oplossing om een bepaalde periode te overbruggen met de flinke voordelen die glasvezel met zich mee brengt in het vooruitzicht.

in mijnkan staat 3maal mijn adres vermeld bestelstatus kan ik niet zien…

ik vraag om hulp..maar krijg deze niet.😡

Me mond val open.. annuleren gaat sneller als aanvragen..binnen 3 seconden annulering geregeld en 3 dagen bezig om duidelijkheid te krijgen en nog niets.

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @Woumark en welkom hier op ons forum.

Je hebt hier contact over gehad met onze klantenservice op het gratis nummer 0800 0402? Wat werd er vanuit daar precies aangegeven?

Als je je forumprofiel invult en een seintje kunt geven zodra je dit hebt gedaan dan kan ik ook even met je mee gaan kijken.

Dat er een monteur nodig is voor de aansluiting. Terwijl de huidige bewoners KPN hebben en de monteurs afspraak niet veranderd kon worden van datum l, volgens systeem zou ik op 5 juli aansluiting gerealiseerde worden. Volgens de medewerken kan dit niet. Ik had dit op mijn bevestiging

Reputatie 7
Badge +12

Dat kan hoor, soms is er inderdaad een monteur nodig, ook bij een bestaande aansluiting.

Maar als ik het goed begrijp, is het jou nu niet duidelijk wanneer je wordt aangesloten @Woumark?

Als je het fijn vindt, kan ik even met je mee gaan kijken. Vul dan wel even je forumprofiel in en geef even een seintje zodra je dat hebt gedaan.